STANIČIĆ: “Očekujemo još dva mjeseca turističkog prometa ako se budemo pridržavali mjera”

Autor:

21.07.2020.,Sibenik-U Sibeniku, u Interpretacijskom centru katedrale sv. Jakova „Civitas sacra“ odrzan je koordinacijski sastanak Hrvatske turisticke zajednice s turistickim zajednicama Sibensko-kninske zupanije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Stanicica, koordinacijskom sastanku prisustvovali su direktorica TZ Sibensko-kninske Zeljana Sikic te svih 18 predstavnika turistickih zajednica gradova i opcina s podrucja Sibensko-kninske zupanije.
Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Dusko Jaramaz/PIXSELL

 

U srijedu je u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama Ličko-senjske i Karlovačke županije.

Sastanak je otvorio direktor TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević koji je naglasio da je situacija u Ličko-senjskoj županiji vrlo dobra, posebice ako se u obzir uzmu prvotne projekcije s početka godine.

“U kolovozu smo ostvarili odličnih oko 67 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju, a što se tiče kumulativnog razdoblja, odnosno od početka godine do danas smo na oko 54 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju”, izjavio je Radošević i dodao da u županiji i u ovom trenutku ima gostiju i to najviše s tržišta Njemačke, Hrvatske i Poljske.

Direktorica TZ Karlovačke županije Dina Begić kazala je da u ovom trenutku ostvaruju 30 posto prošlogodišnjih turističkih rezultata te da u ovoj godini bilježe porast domaćih gostiju koji u ukupnom turističkom prometu Karlovačke županije ostvaruju udio na razini od 30 posto.

Na satanku je bio i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji je poručio da su dosad ostvareni turistički rezultati, uz povoljnu epidemiološku sliku na temelju koje je Hrvatska svoje granice za turiste otvorila još u svibnju, posljedica i fokusiranih marketinških te informativnih kampanja koje su provedene na ključnim europskim tržištima s kojih je na koncu i ostvaren najveći turistički promet.

“S obzirom na okolnosti iznimno smo zadovoljni ljetnim dijelom turističke godine gdje samo u kolovozu zabilježili 67 posto turističkog prometa u odnosu na prošlogodišnji kolovoz. Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan odmora vrijedan. Paralelno smo u pripremi plana za iduću turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim kanalima komunikacija”, rekao je Staničić i dodao da nas u ovoj turističkoj godini očekuje još sigurno dva mjeseca turističkog prometa ako se budemo pridržavali propisanih mjera i preporuka te ako će epidemiološka slika u zemlji biti stabilna.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.