Spotify uklonio glazbu stotine K-pop izvođača sa svoje platforme

Autor:

RBW Entertainment

Spotify je potvrdio da je uklonio na stotine K-pop izdanja sa svoje platforme širom svijeta. “Nadamo se da će ovaj prekid biti privremen” izjavili su njihovi čelnici tom prigodom. Streaming platforma pokrenuta je u Južnoj Koreji početkom ovog mjeseca. Stotine K-pop izdanja uklonjeno je sa Spotifyja širom svijeta jer streaming platforma i dalje pokušava postići dogovor s južnokorejskim distributerom Kakao M.

Spotify je pokrenut u Južnoj Koreji 1. veljače 2021. godine, ali bez glazbe izvođača s ugovorima o licenciranju pod tvrtkom Kakao M, uključujući IU, Zico i mnoge druge. Sada su izdanja koja distribuira korejska etiketa uklonjena sa Spotifya širom svijeta. Kakao M distribuira velik udio korejske popularne glazbe, s 37,5 posto pjesama koje se nalaze na Top 400 godišnjoj ljestvici pjesama za 2020. godinu od tvrtke Gaon Music Chart. U izjavi za NME, glasnogovornik Spotifya potvrdio je da katalog tvrtke Kakao M više neće biti dostupan korisnicima širom svijeta od 1. ožujka 2021. “zbog isteka licence”.

“S KakaoM-om surađujemo tijekom posljednjih godinu i pol dana na obnovi globalnog sporazuma o licenciranju, kako bi glazba njihovih glazbenika ostala dostupna slušateljima Spotifya na gotovo 170 tržišta širom svijeta. Unatoč našim naporima, postojeći ugovor o licenciranju koji smo imali s tvrtkom KakaoM, a koji je obuhvaćao sve zemlje osim Južne Koreje došao je kraju.  Činjenica da još nismo postigli dogovor o novom globalnom tržištu žalosna je za njihove glazbenike, kao i za obožavatelje i slušatelje širom svijeta. Nadamo se da će ovaj potez biti privremen i da ćemo situaciju uskoro moći riješiti. I dalje smo predani suradnji s lokalnim nositeljima prava, uključujući KakaoM, kako bismo zajedno pomogli rasti korejsko tržište glazbe i cjelokupni ekosustav streaminga” , istaknuo je glasnogovornik Spotifya.

Matična tvrtka Kakao M također je vlasnik i upravlja MelOn streaming uslugom, jednom od najboljih digitalnih glazbenih platformi u Južnoj Koreji. Kada je Spotify pokrenut u Južnoj Koreji, glasnogovornik Kakao M rekao je za Korea Herald: “Još uvijek razgovaramo sa Spotifyom o distribuciji naših pjesama putem njihove platforme.” U međuvremenu, početkom ovog mjeseca SM Entertainment je ustanovio da je Lee Soo-man rekao da vjeruje da se K-pop mora proširiti na kinesko tržište kako bi nastavio rasti. Utjecaj korejske glazbene industrije u Kini prigušen je posljednjih godina zbog zabrane južnokorejske kulture u istočnoazijskim državama koja je proizašla iz političkog spora.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.