FOTO: Eurosender

Bilo je potrebno manje od četiri godine da Eurosender od startupa koji podržava njemački ProSiebenSat.1 postane vodeća digitalna platforma za rezervaciju logističkih usluga u Europi, a manje od dvije godine da poste jedna od najpopularnijih online dostavnih službi u Hrvatskoj.

Na svoj put do hrvatskih potrošača krenuli su početkom 2016. godine, a u 2017. godini bilježe rast prodaje od čak 90%. Takvi prodajni rezultati Hrvatsku svrstavaju među tri najuspješnijih Eurosenderovih tržišta u 2017. godini, a kao najčešće relacije slanja paketa iz Hrvatske se izdvajaju Irska, V.B., Njemačka i Švedska.

Posljednji prodajni podaci Eurosendera koji pokazuju kako uvjerljivo najčešća relacija Hrvatska – Irska čini gotovo 75% cjelokupne prodaje u Hrvatskoj. To, naravno, pripisuju trendu iseljavanja. Indikativno je kako pošiljke koje putuju u Irsku uglavnom kreću iz Zagreba, Rijeke, Osijeka, Splita i Slavonskog Broda.

“Irska je očito popularna destinacija za Hrvate – samo je posljednjih godinu dana izdano skoro 5 000 PPS-ove, Irske verzije OIB-a. Budući da selidba nikada nije laka, već uglavnom dolazi sa stresom i nesigurnošću te postoji velika šansa za gubljenjem stvar, pogotovo kod promjene države, Eurosender nastoji pružiti pouzdanu uslugu transporta kako bi se takve situacije minimizirale”, objasnio je Tim Potočnik, CEO Eurosendera.

Eurosender planira dodatna ulaganja u širenje poslovanja kako bi što lakše i kvalitetnije odgovorili zahtjevima tržišta. Zato je su osigurali značajno ulaganje od POST Luxembourg – najvećeg poslodavca u državi. Kompanija će sva sredstva uložiti u učvršćivanje svoje pozicije u Europi, dok istovremeno radi kako bi postao broj 1 digitalni hub za logističke usluge u svijetu.

Eurosender u ovoj godini planirati zaposliti novih 40-60 ljudi s velikim interesom za Hrvate spremne raditi u IT-ju, marketingu i logistici. Eurosender svoje urede ima u Ljubljani, Berlinu i Londonu.

Komentiraj