Smart #3, kineski električni SUV s njemačkim genima udara na Volkswagen ID.4

Smart #3 je kompaktni električni SUV, sa stražnjim pogonom (272 KS) i integralnim 4×4 (428 KS), velike funkcionalnosti i dosega 420 km

Kinesko ministarstvo industrije i informacijske tehnologije često dostavlja prve fotografije novih vozila prije ostalih. Sada je procurila slika dugo najavljivanog modela Smart #3, koji se na tržištu očekuje sredinom 2023. Vanjština i unutrašnjost potpis Mercedes-Benz, u zajedničkom pothvatu (50:50) s kineskim koncernom Geely. Kinezi su pak odgovorni za tehnologiju i proizvodnju.

Skladan električni SUV, dugačak 4400 mm, širok 1844 mm i visok 1556 mm, za broj je veći nego Smart #1. Međuosni razmak iznosi 2758 milimetara, a masa 2124 kilograma. Kao i Smart #1, temelji se na platformi Sustainable Experience Architecture (SEA), koju također koriste Lotus, Polestar i Volvo , između ostalih.  U podvozju ima litij-ionsku bateriju kapaciteta 66 kWh, za doseg od 420 km. Kapacitet punjenja  je 22 kW s izmjeničnom strujom i 150 kW s istosmjernom strujom.

To znači da punjenje od 10 do 80 posto traje nešto manje od tri sata preko Wallboxa i manje od 30 minuta na brzoj punionici. Smart #3 će u osnovnoj verziji biti sa stražnjim pogonom snage 200 kW (272 KS), a brzina će biti elektronički ograničena na 180 km/h. S pogonom na sve kotače, 4×4, preko dva elektromotora, SUV bi trebao razvijati 315 kW (428 KS).  Smart #3 je uvećana verzija modela #1. Samo dizajn pragova i linija krova otkrivaju razliku: ovdje krov pada unatrag i pretvara #3 u SUV coupe.

No, vjerojatno će proći neko vrijeme prije nego što Smart #3 (2023) siđe s proizvodne trake. To je jedan od razloga zašto je klasifikacija cijena još uvijek vrlo nejasna. Smart #1 može se naručiti od 41.490 eura (od studenog 2022.). Njegov brat s brojem tri vjerojatno će stajati oko 50.000 eura. Izravno je usmjeren na Volkswagen ID.4.

Komentiraj