SEMPL, regionalna konferencija iz područja trendova u marketingu, medijima i komunikacijama ove godine slavi dvadeset godina. Održat će se 29. i 30. studenog u portoroškom GH Bernardinu. Organizatori očekuju više od 1 200 stručnjaka medijsko-komunikacijske struke iz više od deset europskih zemalja.
Sudionici konferencije će imati priliku slušati Lona Safka, inovatora i izumitelja, autora književnih hitova, govornika, savjetnika i prema riječima Steva Jobsa izumitelja “prvoga računala koje može spasiti ljudske živote”. Poznat je i po radu na programima za prepoznavanje glasa, sintetiziranje glasa te automatizaciju doma s mišlju na osobe s tjelesnom invalidnošću. Na konferenciji će se predstaviti i koncept tzv. fuzijskog marketinga (The Fusion Marketing) koji spaja tradicionalne i digitalne alate te time omogućuje potpuno nov način rada u marketingu.
Dr. Nikolaos Dimitriadis je neuroznanstvenik koji više od desetljeća primjenjuje spoznaje iz područja neuroznanosti i ekonomije ponašanja u rukovođenju, marketingu, komunikaciji i obrazovanju. Dr. Dimitriadis strastveni je zagovornik konstruktivne komunikacije, sveobuhvatnog istraživanja, stalne inovacije blagovnih marki i korporativne kulture usmjerene na rezultat.
Posjetitelje očekuju i Emma Winchurch-Beale, Peter Hinssen, Wes Schaefer, Simon Gosling, David Brier, Gilad de Vries, dr. Andrea Malgara, Jurgen Appelo…
Komentari