Kad izabiremo hranu s velikim udjelom vode, osjećamo se siti bez obzira na to što konzumiramo manje kalorija, i na taj način možemo izgubiti na težini, objašnjava nutricionistica Christina Esser.

Osobe koje jedu pet obroka voća i povrća na dan unose manje kalorija, a “istodobno, voće, povrće i jogurt također imaju mnogo vitamina i minerala”, rekla je Esser. Proizvodi koji sadrže integralne sjemenke također mogu pomoći.

“U želucu funkcija im je poput spužve, apsorbiraju vodu koja hrani daje njezinu težinu i volumen”, objašnjava Esser. “To stvara osjećaj da prije osjetimo sitost i ne jedemo tako mnogo kalorija”.

Za zaštitu mišića potrebne su nam bjelančevine, objašnjava Esser te dodaje: “A bjelančevine uzrokuju da se ljudi osjećaju posebno siti, što je upravo ono što želimo: osjećaj sitosti dok se u isto vrijeme gubi težina”.

Međutim same bjelančevine nisu dovoljne da se održava mišićno tkivo, nego su za to potrebne i tjelesne vježbe, kaže Esser. Optimalne rezultate dobit ćemo upravo kombinacijom vježbi snage i izdržljivosti, napominje Esser.

Komentiraj

FOTO:Marko Lukunic/PIXSELL
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.