Ruska kompanija za internetsku trgovinu stigla u Europu, 70 posto kupaca su im žene

Unsplash/Subhkaran Singh

Ruska tvrtka za internetsku trgovinu Wildberries je tijekom pandemije koronavirusa zabilježila veliku popularnost i rast prometa.

Prodaja je porasla za 74 posto, stručnjaci i mediji ističu kako je ukupan promet iznosio više milijardi dolara. Franšiza je poznata po tome da kupci mogu doći u prostor tvrtke, isprobati naručenu robu i platiti samo ono što im se sviđa ili odgovara. Tvrtka je nedavno proširila poslovanje na Španjolsku, Poljsku, Njemačku, Italiju i Francusku.

Zanimljivo je da žene čine 70 posto korisnika ove digitalne platforme, jer im je ovaj oblik naručivanja izuzetno zanimljiv i privlačan. Kompaniju je 2004. godine osnovala engleska učiteljica Tatjana Bakalchuk. Ona je sada u vrhu Forbesove liste najbogatijih žena u Rusiji.

Komentiraj