Priceless Croatia

Republika Hrvatska se pridružila globalnoj platformi Mastercard Priceless Cities

Republika Hrvatska je najnovija destinacija koja se pridružila globalnoj platformi Mastercard Priceless Cities.

Našu domovinu godišnje posjeti više od 15.5 milijuna turista, a ove godine očekuje se dodatni rast, dijelom i zbog besplatne promocije koju je naša zemlja dobila uključivanjem u ovu platformu.

Ova digitalna marketinška platforma korisnicima Mastercard kartica pruža jedinstvena iskustva u gradovima u kojima žive i u koje putuju te na taj način među putnicima diljem svijeta promiče turističku ponudu odredišta.

Tako Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia), predstavljen uoči nadolazeće turističke sezone kao 46. destinacija u okviru platforme Priceless Cities, sadrži niz iskustava i pogodnosti koje omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno novi način.

Ova međunarodna inicijativa korisnicima Mastercard kartica nudi jedinstvena iskustva koja se ne mogu kupiti novcem, a pokrenuta je 2011. godine u New Yorku. Ovakva jedinstvena iskustva – oblikovana u suradnji s lokalnim institucijama, objektima i trgovcima – turističku ponudu čine atraktivnijom, a komuniciraju se globalnoj publici na platformi koja komunicira brojnim kanalima i u okviru različitih aktivnosti na nizu tržišta čime se kontinuirano privlače i novi korisnici.

“Naša zemlja savršeno odgovara globalnoj kampanji Priceless Cities te smo ponosni što je brand ‘Priceless’ predstavljen u Hrvatskoj. Željeli smo korisnicima naših kartica omogućiti da dožive posebnosti koje naša zemlja nudi te vjerujemo da će Priceless Croatia obogatiti međunarodni utjecaj Hrvatske kao atraktivne i zanimljive turističke destinacije“, rekla je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju.

Pozitivan turistički trend vidljiv je i kod nas – u 2016. godini je u Hrvatskoj bilo više od 15.5 milijuna turista, što predstavlja rast broja dolazaka od 8.7% u odnosu na pretprošlu godinu, bio je to i svojevrstan ulazak u probrano društvo – uz bok destinacijama kao što su Sydney, Bali, Bangkok, Rim, Pariz, Berlin, Madrid, London, Rio de Janeiro, Montreal ili New York…

Stručnjaci kažu da je takav rast rezultat i usvajanja novih poslovnih modela temeljenih na novim tehnologijama, među kojima su najvažnije online i mobilne platforme te digitalno plaćanje. Internet je postao ključno mjesto za informiranje o destinacijama te rezervaciju i plaćanje puta ili smještaja, a platforma Priceless Croatia logičan je korak u promociji

Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia, korisnici Mastercard kartica iz cijelog svijeta mogu uživati u izletu u Modru i Zelenu špilju na otoku Biševu i ručku u restoranu Palmižana Meneghello na Paklinskim otocima ili u privatnoj plovidbi Neretvom u tradicionalnim čamcima. Za gurmane su tu jedinstvena iskustva u restoranima Zigante u Istri te Foša u Zadru, a Zadrani i njihovi gosti mogu zaviriti i u fascinantan svijet iluzije tijekom obilaska Muzeja iluzija. Posjetitelji Dubrovnika grad mogu istražiti u sklopu jedinstvene turneje, a za zaljubljenike u glazbu su tu ekskluzivni VIP pristup backstageu na festivalu Ultra Europe u Splitu ili na koncertu na Tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku.

Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti.

“Platformu Priceless Croatia treba smatrati sastavnim dijelom programa vrijednosti kompanije Mastercard i banaka. S pokretanjem svakog Priceless programa nastojimo nagraditi potrošače za njihovu vjernost i unaprijediti prihvaćanje bezgotovinskih transakcija, a sve to uz DNA destinacije u kojoj se u suradnji s trgovcima korisnicima kartica nude jedinstvena iskustva“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.

Za više informacija posjetite www.priceless.com/croatia.

Priceless Croatia

Komentiraj