Renault Twingo slavi 30. rođendan i pokreće kampanju za stvaranje novog koncepta gradskog modela

Renault pokreće interaktivnu kampanju “Reinvent Twingo”  te poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije stvori vlastitu verziju modela Twingo

Okretan, kompaktan i pristupačan, Renault Twingo savršeno utjelovljuje Renaultov koncept vozila za život (fr. voitures à vivre). Razigran, zabavan, vedar, praktičan i svestran… Brojne su predodžbe o Twingu, no to ni ne čudi budući da pristaje baš svakom načinu života!

Renault sada poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije nanovo osmisli taj legendarni model. Dostavljene digitalne kreacije zatim će biti upotrijebljene za proizvodnju pravog konceptnog automobila!

„Premda je nekoć bila rezervirana samo za tehnološku elitu, umjetna inteligencija sada je dostupna svima u samo tri klika. Ta nova pristupačna tehnologija svim ljudima omogućuje da pomaknu granice vlastite mašte. Uključivanjem najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo odati počast legendarnom Twingu. Uz pomoć umjetne i ljudske inteligencije proizvest ćemo prvi konceptni automobil koji se izravno temelji na dizajnerskim rješenjima javnosti”, dodao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnoj razini.

U letu, pod vodom, u svemiru, izrađen od čokolade… Mogućnosti su beskrajne! Od 1. veljače do 31. ožujka 2023. opća će javnost imati priliku stvoriti, zamisliti i nanovo osmisliti Twingo uz pomoć generativnih alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall E. Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih riječi, korisnici će moći iskoristiti ove visokoučinkovite i lako pristupačne alate za generiranje slika kako bi stvorili nevjerojatna dizajnerska rješenja.

Svoje kreacije zatim će moći dostaviti tako da ih podijele na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz navođenje hashtaga:
#ReinventTwingo

Digitalna tehnologija predstavlja pravu vrijednost u automobilskoj industriji, a Renault se i u tom području na brojne načine dokazuje kao pionir. Vizualne preglede na proizvodnoj liniji tako provodi uz pomoć umjetne inteligencije, čime se omogućuje veća reaktivnost i kvaliteta proizvodnje, olakšava preventivno održavanje te optimizira i nadzire energetska potrošnja.

Novom kampanjom marka učvršćuje svoj položaj i postaje prvi proizvođač automobila koji spaja umjetnu i ljudsku inteligenciju kako bi proizveo konceptni automobil! Prava Renaultlon!.

Foto: Renault

Komentiraj