FOTO: facebook.com

Selekcijska komisija u sastavu Dejan Dragosavac Ruta, Boris Greiner, Vedran Kasap, Ana Labudović, Mario Lončarić, Nika Pavlinek i Tomislav Mostečak odabrala je radove koji će biti predstavljeni na ‘Izložbi hrvatskog dizajna 1718’ koja će se održati od 25. listopada do 25. studenog u Muzeju za umjetnost i obrt te ISO – Izložbenom salonu Izidor Kršnjavi.

Na desetoj po redu bijenalnoj Izložbi hrvatskog dizajna bit će prikazano rekordnih trinaest radova studija Šesnić&Turković, što je najveći broj odabranih radova jednog studia na ovogodišnjoj izložbi:

1. knjiga Arheološki muzej u Zagrebu – život od 19. do 21. stoljeća
2. vizualni identitet i ambalaže za restoran Duck
3. plakat Glasnije od oružja (dugometražni dokumentarni film Miroslava Sikavice u produkciji Factuma o domoljubnoj glazbi nastaloj za vrijeme rata)
4. plakat Goonies (plakat za film otvaranja KinoKino festival)
5. pakiranje za greatest hits album Hladnog piva – 30 godina
6. prostorne grafike Infobip (dizajn prostornih grafika za novu poslovnu zgradu najveće hrvatske IT multinacionalke)
7. plakat Ne gledaj mi u pjat (film Hane Jušić)
8. plakat Nedjeljsko jutro (kratki slovenski film)
9. plakat Rendez-vous au Cinéma (Festival Mreže nezavisnih kina i Francuskog instituta)
10. plakat Srbenka (film Nebojše Slijepčevića)
11. SH&T kolekcija suvenira
12. plakat Under the Tree (islandski film)
13. grupni vizualni identitet Proto/Orlando/Konavoski dvori (Dubrovnik)

Studiju Šesnić&Turković za grafički dizajn i vizualne komunikacije cilj je za svaki projekt pronaći kvalitetno kreativno rješenje koje će mu dati komunikacijsku snagu, dugovječnost te ga razlikovati od konkurencije. Za svoje su radove dobili nagrade na međunarodnim i nacionalnim natječajima i njihovi su radovi izlagani na većini relevantnih izložbi u regiji, kao i u mnogim stručnim publikacijama. Na dosadašnjim HDD izložbama sudjelovali su od samog početka svog osnutka, povećavajući broj odabranih, izloženih radova.

Zanimljivosti o radu studija Šesnić&Turković (kronološki):

2017. Veliki uspjeh izvan hrvatskih granica postigli su dizajnom izložbe u bečkom muzeju Belvedere ‘Izazov moderne – Beč – Zagreb oko 1900-te’

2016. Završen projekt vizualnog identiteta Parkova Hrvatske unutar kojeg su radili nove znakove za sve hrvatske parkove prirode i nacionalne parkove.

2016. Porin za dizajn albuma ‘Greatest Hits’ Hladnog piva

2016., 2017. i 2018.- Dani hrvatskog filma – Oktavijana za najbolji namjenski film (špice za hrvatske serije)

2015. REGPAK (nagradu za najbolji dizajn ambalaže u regiji) na festivalu Cropak za ambalažu za Grupine lampe

2008. – 2018. – plakati za preko 40 filmova, hrvatske, srpske, isladske, slovenske, izraleske…

Komentiraj