Redizajn Vindona: Vrhunska kvaliteta popularne puretine u novom pakiranju

Autor:

Vindija Promo

Tržišni lider prehrambene industrije Grupa Vindija nastavlja unaprjeđivati svoj asortiman vrhunskih proizvoda, a novi iskorak napravio je Vindon novim vizualnim identitetom najtraženije puretine u Hrvatskoj. Poboljšani dizajn pakiranja u skladu je s najvišim standardima izvrsnosti koji su prioritet svakog segmenta poslovanja ove hrvatske kompanije.

 U izazovnom poslovnom okruženju koje diktiraju promjene i turbulencije na tržištu, inovacije postaju jedan od ključnih preduvjeta razvoja Grupe Vindija kao i svake tvrtke u njenom sastavu, koje zahvaljujući višegodišnjem iskustvu i stručnom timu poslovanje vode na višu razinu.

Ključ uspjeha je u osluškivanju potreba tržišta

Grupa Vindija opravdala je svoju titulu tržišnog lidera prehrambene industrije i pokazala kako se efikasno posluje u dinamičnim okolnostima, uspješno napreduje i predstavljaju inovativna poslovna rješenja. Nedugo nakon što je završila 24 milijuna vrijedan investicijski ciklus u mliječnom segmentu i segmentu sokova te povećala proizvodne kapacitete, kao smjer daljnjih investicijskih projekata odabire razvoj i jačanje ostalih asortimana tehnološki naprednih i nutritivno bogatih proizvoda, kao i  predstavljanje novih inovativnih pakiranja proizvoda.

Tragom toga ide i redizajn proizvoda pod brendom Vindon koji obuhvaća pureće svježe i zamrznuto meso, gotove pečene i panirani proizvode te mesne prerađevine od purećeg mesa.

„Iako je u privremenim teškoćama uzrokovanim globalnom situacijom, tržište nikad ne stagnira pa su inovacije i dalje obavezni pratitelj poslovanja kompanija koje teže beskompromisnom zadovoljstvu potrošača. U Grupi Vindija prepoznajemo zahtjeve tržišta i naših vjernih kupaca koji nas podupiru već dugi niz godina i svoje smo poslovanje usmjerili prema konstantnom unaprjeđenju kvalitete naših proizvoda pa tako i ovog vizualnog dijela pakiranja. Uz novi izgled pakiranja i standardnu vrhunsku kvalitetu, Vindon nastavlja biti puretina broj 1 u Hrvatskoj“ naglasio je čelni čovjek Grupacije, Nenad Klepač.

 Kupci žele zdravu hranu, a posebno cijene domaće proizvode

Hrvatski su kupci osviješteni i sve više pažnje posvećuju podrijetlu i kakvoći hrane koju odabiru za sebe i svoje najbliže. Vindon puretina uvijek je siguran izbor za potrošače svih dobnih skupina jer osim što je bogata vitaminima, mineralima i esencijalnim aminokiselinama, nenadmašan je izvor bjelančevina,  podiže razinu energije i ubrzava metaboličke procese. Razinu vrhunske kvalitete svih proizvoda pa tako i puretine Vindon jamče suvremena proizvodna postrojenja i redovite stroge kontrole sigurnosti u vlastitom laboratoriju.

Sigurnost proizvoda Grupe Vindija jamči i zaokruženi proces proizvodnje „od polja do stola“ koji podrazumijeva da su svi mesni proizvodi na policama trgovina s hrvatskih farmi dostupni unutar 24 sata. Oznaka „Meso hrvatskih farmi“ potvrda je domaćeg podrijetla mesnih proizvoda Vindon, koje jamči tvornica stočne hrane Blagodar, vlastite farme za uzgoj purana te samostalno nadgledani i upravljani lanci distribucije.

Ne čudi stoga što je Grupa Vindija već preko 60 godina ime koje obećava kvalitetu, a ulaganjem u postrojenja, predstavljanjem novih proizvoda i najnovijim redizajnom pakiranja Vindon puretine broj 1, opravdava svoj imidž tržišnog inovatora.

Da u Varaždinu prate, ali i diktiraju trendove, dokazuje i nedavno predstavljanje Vindijinog 100% biljnog napitka DAR, koji osim što dolazi u ekološki prihvatljivim pakiranjima, nosi jamstveni žig Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva zdravlja „Živjeti zdravo“ kao dodatno priznanje nutritivnoj kvaliteti proizvoda.

Vindija Promo

 

OZNAKE: Vindija, Vindon

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.