Rast se nastavlja: Opatija brojem noćenja u prvom kvartalu nadmašila rekordnu 2019. godinu

Autor:

Tijekom prva tri mjeseca u Opatiji je ostvareno 4 posto noćenja više nego posljednje „predpandemijske“ godine, a najave za Uskrs pokazuju i nastavak pozitivnog trenda. Sve posjetitelje Opatija za uskrsni vikend dočekuje u prigodnom uređenju i uz bogat program događanja, javljaju iz Turističke zajednice grada Opatije.

Odlični turistički rezultati obilježili su prvi ovogodišnji kvartal na području Opatije. U prva tri mjeseca Opatija je brojem noćenja nadmašila i dosad rekordnu 2019. godinu. Ukupno je u gradu boravilo 45.530 turista te je ostvareno 115.854 noćenja. U usporedbi s posljednjom „predpandemijskom“ godinom, noćenja su porasla za 4 posto. Pritom je Opatija najveću „podršku“ imala među domaćim gostima, koji su ostvarili 43.744 noćenja, što je rast od 18 posto u noćenjima. Strani gosti ostvarili su 72.110 noćenja što čini 97 posto rezultata ostvarenog u prvom kvartalu 2019. godine. Ovim rezultatom Opatija je već treći mjesec za redom najuspješnija destinacija na Kvarneru. Kada se promatraju ostvarena noćenja na razini države, Opatija je u ukupnim noćenjima 5. destinacija u Hrvatskoj, a po noćenjima ostvarenima u hotelskom smještaju nalazi se na visokom 3. mjestu.

Nakon domaćih gostiju, najzastupljeniji su bili gosti iz Austrije, Slovenije, SAD-a, Njemačke i Mađarske. Dominantan izbor smještaja bili su hoteli u kojima je ostvareno 85 posto ukupnih noćenja. S rezultatom od 98.254 zabilježena noćenja, hotelski smještaj ima rast od 3 posto u odnosu na 2019. godinu.

“Rezultati ostvareni u prva tri mjeseca ove godine daju nam razloga za zadovoljstvo, ali i optimizam u iščekivanju glavne sezone. Očekujemo nastavak pozitivnog trenda, što je u skladu i s najavama hotelijera o rezervacijama za produženi uskrsni vikend. Iako je početak godine bio obilježen izazovima, od ratnih zbivanja u Ukrajini do inflacije, koja utječu i na planiranje odmora, vjerujemo da je Opatija kvalitetnim pozicioniranjem i promidžbom u ovoj i proteklim godinama stvorila status sigurne destinacije za kvalitetan odmor tijekom čitave godine, kao i trajan odnos s posjetiteljima i potencijalnim gostima. Trudimo se ne samo privući goste, već im i uređenjem grada, atmosferom i brojnim događanjima ispuniti vrijeme u Opatiji jedinstvenim i nezaboravnim doživljajima, kako bi i sami postali ambasadori opatijskog turizma u svijetu”, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Nakon Adventa, Valentinova i ožujka u kojem je naglasak bio na wellnessu, sportu i rekreaciji, Opatija i u travnju svoje goste dočekuje u posebnom izdanju. Uz uređenje grada u znaku simbola Uskrsa i proljeća, pripremljen je i šarolik program kulturnih, sportskih, glazbenih i zabavnih aktivnosti.

OZNAKE: turizam, opatija

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.