Ramljak želi na BiH tržište vratiti brend Mercator

Autor:

Zagreb, 11.05.2017. - Izvanredni povjerenik za Agrokor Ante Ramljak dao je izjavu za medije izlazeæi iz Banskih dvora. Na fotografiji Ante Ramljak. foto HINA/ Lana SLIVAR DOMINIÆ/ lsd

U četvrtak je u prostorijama Vijeća ministara BiH održan drugi po redu sastanak izvanrednog povjerenika Ante Ramljaka s predstavnicima tijela vlasti BiH, priopći je Agrokor.

Na sastanku su uz domaćina ministra vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH i zamjenika predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH Mirka Šarovića bili prisutni i ministar financija i trezora BiH, Vjekoslav Bevanda, savjetnica Fadila Novalića, premijera Vlade Federacije BiH Aida Soko, ministar trgovine i turizma RS Predrag Gluhaković, potpredsjednik Spoljnotrgovinske komore BiH Nemanja Vasić, veleposlanik Republike Hrvatske u BiH Ivan Del Vechio, a sa strane Agrokora izvanredni povjerenik Ante Ramljak, direktor Konzuma BiH Tomislav Bagić, predsjednik Uprave Poslovnog sistema Mercator Tomislav Čizmić te izvršna direktorica marketinga Agrokor koncerna Dubravka Jusić, kao i direktori ostalih Agrokorovih kompanija u BiH i predstavnici drugih tijela vlasti BiH.

Izvanredni Vladin povjerenik za Agrokor Ante Ramljak nakon sastanka je izjavio da su predstavili novi koncept Agrokorove maloprodaje u BiH, koji predviđa ponovo uvođenje brenda Mercator na tržište BiH, dodajući kako se radi o prijedlogu, jer odluka o realizaciji još nije donesena.

“Konzum BiH stabilno posluje i uredno podmiruje sve svoje obveze no odlučili smo razmotriti novi koncept poslovanja na tržištu BiH s ciljem što boljeg dugoročnog pozicioniranja Agrokorove maloprodaje i daljnjeg razvoja na regionalnom tržištu. Prilikom pripreme različitih scenarija i temeljem brojnih analiza u fokusu nam je bilo nekoliko ključnih ciljeva, a to su prvenstveno očuvanje radnih mjesta, nastavak urednog plaćanja obveza prema dobavljačima i državi te jačanje naše maloprodajne mreže”, rekao je Ramljak.

Naglasio je da će, u slučaju da koncept bude prihvaćen od strane Konzuma i Mercatora, koncept doprinijeti razvoju tržišta maloprodaje kroz poticanje konkurentnosti te će biti u najboljem interesu svih kupaca, zaposlenika, dobavljača, banaka i države.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)