U središtu afere su poslovi za energetsku obnovu 49 javnih objekata, u čemu sudjeluju Grad Ljubljana i privatni partneri

Izdavač Nacionala podiže tužbu zbog povrede autorskih prava u Sloveniji, protiv nakladnika portala Nova24TV, stranačke televizije SDS-a, jer je prekršila njegova autorska prava neovlaštenim prenošenjem jednog prošlotjednog Nacionalova otkrića koje je izazvalo velik odjek na području više zemalja bivše Jugoslavije. Radi se o slovenskoj televiziji koja je na svom portalu prevela i bez dopuštenja objavila gotovo cijeli tekst Nacionala kao svoju značajnu priču sredinom proteklog tjedna, ali bez da je ispravno spomenula izvornog autora teksta…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentiraj