Premierligaši će ove sezone od sponzora na dresovima zaraditi rekordnih 358 milijuna funti

Autor:

epa09462017 Mateo Kovacic of Chelsea celebrates after scoring the 2-0 lead during the English Premier League soccer match between Chelsea FC and Aston Villa in London, Britain, 11 September 2021.  EPA/ANDY RAIN EDITORIAL USE ONLY. No use with unauthorized audio, video, data, fixture lists, club/league logos or 'live' services. Online in-match use limited to 120 images, no video emulation. No use in betting, games or single club/league/player publications

EPA/ANDY RAIN

Engleskim premierligašima, kad je o sponzorstvima riječ, pandemija koronavirusa nije naštetila. Čak suprotno, prema podacima koje donosi Sportingintelligence, u godini na izmaku engleski su klubovi iz elitnog ranga uprihodili rekordnu svotu novca od sponzora odnosno reklama koje nose na dresovima.

Ukupno, svih 20 klubova su u sezoni 2021/22 zaradili 358.75 milijuna funti (424.70 milijuna eura) samo od glavnog sponzora na dresu, a 19 od 20 klubova imaju sponzora i na rukavu, i taj dio prihoda je na ukupnoj razini od 83.75 milijuna funti. Jedini klub koji nema sponzora na rukavima je Everton, nakon razlaza s Angry birds, iz kluba najavljuju da će do kraja sezone ipak popuniti rukav s novim sponzorom. Spomenutih 358.75 milijuna funti je porast od 14.25 milijuna u odnosu na prošlu sezonu. Koliko su sponzorski prinosi porasli, kaže podatak da su klubovi u sezoni 2010/11, po podacima Sportingintelligencea, ukupno od sponzora na dresovima zaradili 100.45 milijuna funti.

Očekivano, najizdašniji sponzori su kladionice, čak devet od 20 glavnih sponzora dolazi iz tog segmenta. Nedavno je bilo govora kako će se zabraniti reklamiranje kladionica na dresovima, ali kad pogledate ove spomenute brojke, znate da od toga nema ništa.

Koliko je Premier liga postala globalna govori da 14 od 20 glavnih sponzora imaju sjedište izvan Engleske. Samo Liverpool, Chelsea, Burnley, Aston Villa, Norwich i Chelsea imaju sponzore sa sjedištem u Engleskoj.

Od spomenute ukupne svote, očekivano daleko najviše ide u blagajnu „velike šestorke“ – 252 milijuna odnosno 70 posto ide u blagajnu Arsenala, Uniteda, Cityja, Chelsea, Liverpoola i Tottenhama. Najviše u ovom segmentu zarađuje United, 47 + 20 milijuna za glavnog i sponzora na rukavu, najmanje Norwich – 3.5 milijuna od Lotus carsa kao glavnog i 0.75 milijuna od JD Sportsa za logo na rukavu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.