Prema preliminarnim, nerevidiranim podacima u prvom kvartalu 2016/17 METRO Grupa ostvarila je like-for-like prodaju na razini prethodne poslovne godine.

Na razini Grupe, METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje te je udio dostave u ukupnoj prodaji nastavio s trendom rasta.

“Sve u svemu, u božićnom kvartalu postigli smo solidne rezultate u izazovnom tržišnom okruženju. Ostajemo pri našoj prognozi rezultata za poslovnu godinu 2016/17″, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

U poslovnoj godini 2016/17 METRO Grupa predviđa blagi rast like-for-like prodaje te se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.

METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015/16 s konsolidiranom operativnom dobiti od 1.5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

U veljači 2017. godine predviđeno je već najavljeno razdvajanje METRO Grupe na dvije neovisne tvrtke: tvrtku usmjerenu na veleprodaju i prehranu koja će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici CECONOMY u koju će se izdvojiti Media-Saturn.

*Prvi kvartal poslovne godine 2016/2017 odnosi se na razdoblje od 1.10.2016. –
31.12.2016.

*Poslovna godina 2016/2017 odnosi se na razdoblje 1.10.2016. – 30.9.2017.

Komentiraj