Predstavljen program 14. Weekend Media Festivala: U Rovinj dolaze Slavoj Žižek i Manfred Spitzer

Rovinjska Tvornica duhana, uz samu rivu, od 23. do 26. rujna bit će domaćin 14. izdanja Weekend Meda Festivala, mjesta susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka. Festival će se održati pod sloganom ‘Živio život’.

U četvrtak su na konferenciji za medije predstavljeni program i najzvučnija imena koja će sudjelovati na festivalu.

Neke od tema ovogodišnjeg festivala bit će influenceru, renesansa PR-a, umjetna inteligencija, revolucija gaminga, uloga festivala u brendiranju destinacija, komercijalizacija književnosti, naplata print sadržaja, revolucija videa, sport kao reality show, javna diplomacija, eksplozija serija u regiji, medijske preference novih generacija, radio budućnosti, i druge.

“Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti središte dobre komunikacije, druženja i zabave. Posjetiteljima ovogodišnjeg WMF-a pripremili smo iznimno bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, poduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu općenito”, rekao je direktor Weekend media Festivala Tomo Ricov.

Mario Pavlović

Dodao je da su vodili računa o interesima sudionika, da nastoje, kao i prethodnih godina, predvidjeti neke trendove i dati smjernice za suočavanje s njima, istovremeno, istaknuo je, razbijaju i tabue, spajaju nespojivo i obećavaju dobru zabavu.

Na ovogodišnjem WMF-u bit će održano mnogo panela, predavanja i rasprava, a jedan od govornika bit će i oni slovenskog filozofa Slavoja Žižeka te njemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestellera ‘Epidemija pametnih telefona’, ‘Usamljenost’ i ‘Digitalna demencija’, koji na popularan način problematizira utjecaj tehnologije na život suvremenog čovjeka. WMF će posjetiti i Goran Bogdan, jedna od najvećih regionalnih glumačkih zvijezda mlađe generacije.

“Weekend Media Festival postao je jedinstven brend među regionalnim događanjima, koji na atraktivan način umrežava stručnjake i profesionalce iz nekoliko različitih profesija koje povezuje tržišno komuniciranje. WMF educira, inspirira, otkriva novosti u branši, pokreće poslove i nameće trendove, pa je postao nezaobilazan medijski, gospodarski i društveni događaj. Njegova tradicija, s jedne strane, a burne promjene u tehnologiji, medijima, društvu i tržištu, kojima svakodnevno svjedočimo – s druge strane, obvezuju nas da budemo korak ispred te, zajedno s našim gostima, pružimo širu sliku, informiramo iz prve ruke te ponudimo konkretna rješenja”, poručio je Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala.

Mario Pavlović

“Dugovječnost i uspjeh WMF-a rezultat je zajedničke vizije, jedinstvenog koncepta i prekrasne lokacije ali i napora koje smo ulagali kroz godine. Festival je rastao, program je kroz godine bio sve bogatiji, teme sve provokativnije…”, istaknula je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Uvjet za ulazak na Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti cijepljenje osobe, osobe koje su preboljele Covid-19 u posljednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan test. Antigenski, tzv. brzi test bit će moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

 

Komentiraj