Predavanje Dubravka Šimenca, voditelja brenda Borovo, studentima Zagrebačke škole ekonomije i menagementa (ZŠEM)

Autor:

ZŠEM

Proslavljeni hrvatski olimpijac i jedan od najtrofejnijih sportaša u Hrvatskoj, Dubravko Šimenc, koji se trenutno nalazi na mjestu voditelja brenda ‘Startas’, održao je zanimljivo predavanje studentima Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZŠEM) u prostorijama fakulteta na Jordanovcu.

Tema su bila iskustva, prepreke i barijere na putu do poslovnog uspjeha i osnaživanja brenda ‘Startas’ tvornice obuće Borovo. Šimenc se posebno osvrnuo na ulogu tvornice Borovo u Domovinskom ratu i obrani grada Vukovara.

“Da nije bilo Vukovara, ne bi bilo niti nas ovdje. I to je jedan od razloga zašto sam odabrao Borovo za svoju karijeru nakon sporta. Još uvijek smo u procesu vraćanja imovine Borova iz republika bivše države i to je jedan proces koji će sigurno trajati. No, mi ne možemo sjediti i čekati da se to dogodi već raditi na osnaživanju brenda koji pokazuje izvrsne poslovne rezultate”, rekao je Dubravko Šimenc osvrnuvši se na uzlaznu putanju poslovanja tvrke Borovo koja još uvijek osjeća posljedice ratnih razaranja.

Cilj Borova je od brenda ‘Startas’ napraviti svojevrsni hrvatski suvenir, no razvoj brenda se odvija i kroz suradnju s cijelim nizom hrvatskih i stranih korporacija od Podravke i Coca Cole pa do raznih ministarstava pod okriljem Vlade RH.

“Moramo kod krajnjih potrošača ugraditi svijest kako se radi o iznimno kvalitetnom proizvodu te im objasniti koliko je važno poticati hrvatsku proizvodnju. Primjerice, svaki par ‘Startas’ obuće prođe kroz ruke 22 vrijedne radnice u tvornici”, istaknuo je Dubravko Šimenc ponudivši konkretne broje koje sugeriraju kako je trenutna proizvodnja oko 40 tisuća parova obuće, da postoji potražnja za 300 tisuća, dok je neki krajnji cilj koji je Borovo stavilo pred sebe – milijun parova obuće.

Dubravko Šimenc se osvrnuo i na posebnu ediciju čizama koje je Borovo izradio u znak sjećanja na Domovinski rat u kojem su Vukovar i sama tvornica Borovo podnijeli veliku žrtvu.

“Riječ je o čizmama na kojima je otisnuta posebna silueta vukovarskog vodotornja te natpis 1991. Mislim da je time sve rečeno”, završio je Dubravko Šimenc čije je predavanje popraćeno aplauzom prepune dvorane ‘Franck’ u prostorijama Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZŠEM).

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.