Poljski šef riječke Luke Jedrzej Mierzewski podnio ostavku

Autor:

05.11.2011. Rijeka - Rijecka luka, dizalice i brodovi, ilustracija.
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Poljak Jedrzej Mierzewski , predsjednik uprave Luke Rijeka, danas je podnio ostavku na tu kao i na funkciju člana uprave, objavljeno je poslijepodne u obavijesti Luke Rijeka na Zagrebačkoj burzi . Ostavka stupa na snagu 1. travnja . Nadzorni odbor ostavku,  odnosno zahtjev za sporazumnim raskidom, prihvatio je na danas održanoj sjednici.

Mierzewski je na toj funkciji bio od 1. siječnja 2018. godine , a o njegovu odlasku s te pozicije zbog loših poslovnih rezultata i načina upravljanja najvećom hrvatskom lukom , Nacional donosi priču u novom broju. Vladavinu poljskog šefa u Luci Rijeka obilježio je pad prometa i prihoda, „čistka“ srednjeg menadžmenta i nepodobnih , narušeni odnosi s klijentima i poslovnim partnerima, što je  Luku dovelo u duboku poslovnu krizu koja se odražava na cijeli prometni pravac. Posljedice stanja u koje je Mierzewski doveo Luku vidljive su u padu prometa koji je nastavljen i u ovoj godini. Prva dva mjeseca promet je manji za 25 % u odnosu na isto vrijeme prošle, loše poslovne godine.

Kao predstavnik poljske kompanije OT Logistics koja je suvlasnik Luke s manje od trećine vlasništva, 26% dionica, Mierzewski je na čelnu poziciju došao temeljem međudioničarskog ugovora OT Logisticsa i hrvatskih mirovinskih fondova. I fondovi, kao i država koja u Luci drži 25% vlasništva , očekivali su da će Mierzewski , predstavljen kao iskusni menadžer, voditi Luku u dobrom smjeru, no već nakon pola godine pokazalo se, na što je Nacional bio upozorio i u srpnju, da prvi stranac na čelu najveće hrvatske luke vodi lošu poslovnu politiku koja je ovo poduzeće nakon godinu dana dovela do ruba ponora .

Niti se Mierzewski pokazao sposobnim voditi složeni lučki sustav, niti se OT Logistics , kao što je bilo najavljivano kad je ta kompanija ušla u vlasničku strukturu Luke Rijeka, pokazao toliko jakom logističkom tvrtkom koja će za Rijeku osigurati nove terete, odnosno rast prometa i prihoda.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.