Pokrenuta crowdfunding kampanja za kupnju novog James Bond filma

Prije nekoliko dana filmskim svijetom proširila se vijest kako postoji mogućnost da neka od najvećih streaming kompanija kupi posljednji film iz James Bond franšize „Za smrt nema vremena“ (No Time to Die) i prikaže ga na svojoj platformi. Naime, nakon nekoliko odgoda početka kino prikazivanja, kompanija MGM objavila je kako film stiže u svjetska kina 2. travnja. Međutim, kako se pandemija koronavirusa širi i kako je nepoznato hoće li se i tada film početi prikazivati u kinima, što kompaniji MGM donosi financijske gubitke, pojavila se glasina kako bi neka od streaming platformi mogla kupiti film. Time bi film gledali na televiziji, a ne u kinima. Cijena? Spominje se 600 milijuna dolara. Navodno je to previsoka cijena i za Netflix i za Apple.

Međutim, prije dva dana na Internet stranici GoFundMe netko iz Coventryja je pod imenom Team Bond pokrenuo crowdfunding kampanju. Cilj je prikupiti 607 milijuna funti kako bi se kupio film od kompanije MGM a sve u želji da se film prikaže na televiziji do Božića ove godine. Izgleda  da je onaj koji je pokrenuo ovu kampanju zanemario činjenicu da se cijena filma navodi u dolarima a on traži funte. Naime, 607 milijuna funti je 781 milijun dolara.

U Velikoj Britaniji već se zbijaju šale na račun ove crowdfunding kampanje. Ima i jednostavnih prijedloga – zemlja ima 67 milijuna stanovnika, ako svatko uplati 10 funti film će se gledati u programu BBC-a, a još će se moći i prodati u ostale zemlje svijeta pa će se ponešto i zaraditi. Šale idu dalje pa se kaže kako bi, u slučaju uspješne transakcije, mogli po istom principu kupiti filmove „Black Widow“ i „Top Gun“. Uz jedan uvjet, a to je da kina do daljnjeg budu zatvorena ili otvorena uz limitiran broj gledatelja.

U prvih dva dana u kampanju za kupnju filma „Za smrt nema vremena“ uplaćeno je 45 funti.

Komentiraj