Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su u prvih devet mjeseci ove godine za 3,2 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 3,08 milijardi kuna, dok je neto dobit porasla još snažnije i dosegnula rekordne razine, pokazuje poslovno izvješće koje je potvrdio Nadzorni odbor Podravke.

Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti za prvih devet mjeseci u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, a navedeno ostvarenje je rezultat organskog rasta prodaje uz istovremenu kontrolu operativnih troškova poslovanja što potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka.

Predsjednik Nadzornog odbora Dubravko Štimac. Photo: Marijan Susenj/PIXSELL

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 185,9 milijuna kuna što predstavlja vrlo značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 54,1 milijuna kuna.

Prihodi od prodaje porasli su 95 milijuna kuna ili 3,2 posto, na 3,08 milijardi kuna, pri čemu je, ističe se u izvješću, snažan doprinos došao iz oba segmenta poslovanja.

Tako su prihodi u segmentu prehrane porasli za 2,8 posto na godišnjoj razini, na 2,4 milijarde kuna, pri čemu su prihodi od vlastitih brandova dosegnuli 2,26 milijardi kuna, 3,8 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine. U segmentu farmaceutike prihodi su, pak, uvećani za 4,7 posto na godišnjoj razini, na 639 milijuna kuna. Pritom su prihodi od vlastitih brandova porasli za 4,9 posto, na 533 milijuna kuna.

Podravka u izvješšću bavodi kako je ‘rast prodaje profitabilnog asortimana, uz istovremenu kontrolu operativnih troškova, rezultirao dvoznamenkastim rastom profitabilnosti’. EBITDA Podravka Grupe iznosila je u prvih devet mjeseci ove godine 379 milijuna kuna, što je 49 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Iz kompanije poručuju kako će fokus menadžmenta Grupe Podravka u nastavku godine bti na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti, upravljanju novčanim tokovima kao i na poboljšanju interne efikasnosti.

Komentiraj