Bliži nam se 11. Weekend Media Festival koji se održav od 20. do 23. rujna. Svima dobro poznata lokacija, bivša tvornica duhana u Rovinju, ove godine će biti u znaku urbanog Pariza i Berlina.

Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Francuska i Njemačka, vodeće europske gospodarske sile, ali i prijestolnice multikulturalnosti, umjetnika, intelektualaca i inovatora.

“Pariz i Berlin uspjeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni čimbenik njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend“, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Dio programa ovogodišnjeg Weekenda bit će posvećena gostima iz Njemačke i Francuske koji će zajedničkim sudjelovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Europe. Kroz predavanja i panele upoznat će nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provest će nas kroz suvremeni Berlin i Pariz.

Izložbom i glazbom zavirit ćemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsuvremenijim izumima i doznati kako u Berlinu koegzistiraju punkeri i poslovnjaci, zahrđali bicikli i luksuzni njemački automobili, cijenjeni slikari i grafiteri – i svi se osjećaju dobrodošlo.

“Berlin i Pariz su oduvijek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobnost i način razmišljanje izlaze iz društveno zadanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji potiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati što naučiti jedni od drugih”, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.

Očekuje vas i sedmi po redu BalCannes, a najbolji digitalni radovi u regiji predstavit će na SoMo Borcu.

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak

Komentiraj