Ove su svjetske zvijezde uspjele i u kozmetičkoj industriji

Autor:

Pixabay

 

Jennifer Lopez prije nekoliko je dana najavila da pokreće vlastiti beauty brend J.Lo Beauty, ali njen slučaj nije izoliran u svijetu bogatihi i slavnih. Brojne zvijezde uspješno su se probile na tržište kozmetičke industrije, a mi vam u nastavku predstavljamo samo neke od njih.

Glumica Gwyneth Paltrow 2008. godine pokrenula je svoj Goop kao e-mail newsletter. Više od desetljeća kasnije, tvrtka joj je postala glavni fokus. Newsletter se proširio na e-trgovinu, podcast, Netflixov reality show, pop-up izložbe, zdravstvene summite i časopis.

Victoria Beckham, nekadašnja članica grupe Spice Girls i uspješna modna dizajerica, svom je carstvu dodala šminku i beauty proizvode prošle godine. Brend se, logično, zove Victoria Beckham Beauty. Kao i sve što radi, i njeni kozmetički proizvodi poprilično su skupi. Primer tako košta i više od 200 dolara, ali dio asortimana šminke mogu si priuštiti i ‘obični smrtnici’.

Pjevačica Rihanna najbogatija je glazbenica na svijetu, a razlog je i njena linija Fenty Beauty. Korisnici i stručnjaci hvale njen korektor i puder, koji je u ponudi u čak 50 nijansi. Časopis Time čak ga je 2017. godine proglasio izumom godine. Lady Gaga najavila je, pak, vlastiti beauty brend ‘Haus Laboratories’, koji se mogu naručiti samo peko Amazona. Slavna manekeknka Iman još je 1994. godine pokrenula liniju kozmetike, koja se od ostalih razlikuje po tome što je napravljena za Afroamerikance. Iman Cosmetics budi 16 nijansi podloge, ali i ostalu šminku.

Kylie Jenner prošle je godine postala najmlađa milijarderka na svijetu zahvaljujući zaradi od svoje svjetski poznate kozmetičke linije Kylie Cosmetics. Najpoznatiji artikl iz ponude svakako su njeni ruževi, ali tu su i sjenila za oči, tuševi i ostala šminka. U kozmetički svijet ušla je i njena sestra Kim Kardashian West, s KKW Beauty. Osim kozmetike, Kim ima i liniju parfema, odjeće, ali i vlastitu aplikaciju.

Honest Company glumica Jessica Alba osnovala je 201. godine kako bi novim roditeljima ponudila proizvode za djecu i za čišćenje koji su bili netoksični. Danas, njeno se carstvo proširilo i na šminku, a prema internet stranici među bestsellerima se nalaze tekući ruž za usne, tuš za oči i maskara. Drew Barrymore svoj je Flower Beauty osnovala 2013. godine, a riječ je o kozmetičkim proizvodima i šminki koja na tržište dolazi bez ispitivanja na životinjama.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.