Vivaness kao jedan od vodećih internacionalnih sajamova prirodne i organske kozmetike ovih je dana mjesto okupljanja proizvođača i distributera u Gradu Nurnbergu u Njemačkoj.

Čak 250 izlagača iz 30 zemalja prepoznalo je vrijednost ovog događaja, a među kojima se pozicionirao i Olival, vodeći hrvatski brend prirodne kozmetike. Priliku za sudjelovanje Olival je zaslužio jer u svojim proizvodima koristi samo certificirane prirodne sirovine, uz preradu po načelima ‘zelene kemije’, što je dodatno potvrđeno međunarodno važećim certifikatima, bez kojih nikako nije moguće izlagati na sajmu.

Istaknimo kako je Olival jedan od tri brenda u Republici Hrvatskoj koji posjeduju poznati i priznati NATRUE certifikat, tu je još ISO 22716 certifikat…

Brend magistre Vlaste Pojatine se razvio na starim farmaceutskim recepturama i prirodnim sastojcima, a njeguje tradiciju dugu već 23 godine. Uz dobar omjer visoke kvalitete sirovina, tradicije te praćenja svjetskih trendova, Olival danas broji 89 proizvoda za njegu lica i tijela, podijeljenih u osam linija.

Proizvodi sadrže prirodne sastavnice poput masline, lavande, čička, oraha, nevena ili smilja, većinom hrvatskog podrijetla. Smilje je poznata mediteranska biljka s izvanrednim svojstvima, ujedno i glavna aktivna komponenta Olival linije za njegu lica, koja je predstavljena na izlagačkom štandu na Vivanessu.

Isticanje smilja nije niti malo neobično s obzirom na to da je izuzetno cijenjenu u prirodnoj preparativnoj kozmetici. Naime eterično ulje smilja posjeduje anti-age djelovanje, ublažava bore i revitalizira kožu i ne zove se bez razloga besmrtno ili ‘immortelle’.

Olival je predstavio i liniju Natural šampona, suha ulja za njegu kože lica, tijela i kose te još neke novitete uz već poznate proizvode.

Sajam se održava u sklopu BIOFACH–a, najvećeg sajma za organsku hranu.

Komentiraj