Olival jača aktivnosti na stranom tržištu

Olival Biofach

Jedna od najvećih izložbi prirodne kozmetike Vivaness sastavni je dio Biofacha, vodećeg sajma za organsku hranu.

Samo ove godine na Biofachu je izlagalo 2 950 tvrtki, a posjetilo ga je više od 50 tisuća posjetitelja.

Jedan od uvjeta sudjelovanja na ovom sajmu je posjedovanje certifikata za organske i prirodne proizvode.

Ove godine predstavila se i hrvatska kozmetička tvrtka Olival, koja sve više jača aktivnosti na stranom tržištu.

“Izvoz je jedan od važnih segmenata poslovanja za male i srednje tvrtke s obzirom da hrvatsko tržište nije veliko. Za uspjeh u izvozu iznimno je važna kvaliteta proizvoda, jer se na stranim tržištima susrećemo s vrlo jakom konkurencijom, a naglasak je na prirodnim i organskim proizvodima koji su osobito cijenjeni u kozmetičkoj industriji“, istaknuo je Marijan Pojatina, predsjednik Uprave tvrtke Olival, koja se prošli tjedan predstavila na Vivanessu u Nürnbergu.

Od male tvrtke nastale prije 23 godine u obiteljskoj kući s tri proizvoda, Olival je prerastao u poznati domaći kozmetički brend s više od stotinu proizvoda baziranih na tradicionalnim formulama i modernim tehnološkim dostignućima. Danas ova tvrtka ima jednu od najljepših tvornica u zapadnom dijelu Zagreba koja se prostire na 1 200 četvornih metara.

Za jačanje aktivnosti na stranom tržištu, među kojima su i sajmovi, Olival je ove godine dobio 748 tisuća kuna potpore u okviru programa ‘Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća’, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

www.biofach.de/en

Komentiraj