Uz dobre poslovne rezultate ostvarene u 2016. godini, Jadran d.d. je podignuo kategoriju dva svoja najveća hotela sa dvije na četiri zvjezdice, isplatio sve obveze po stečajnom planu dvije godine prije roka te po prvi put zaposlenicima isplatio božićnicu.

Jadran d.d. iz Grada Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, zaključila je poslovne rezultate za 2016. godinu s ukupnim prihodom 84.1 milijuna kuna, što predstavlja porast od 29.2 posto u odnosu na godinu ranije. Pozitivni poslovni rezultati nakon izlaska iz stečaja rezultat su stabilne poslovne politike koja je rezultirala velikim investicijskim ciklusom s ciljem povećanja kvalitete smještajnih kapaciteta, a trendovi su pozitivni i u projekciji budućnosti.

U strukturi prihoda prihodi od prodaje iznose 67.8 milijuna kuna što je također porast u odnosu na prošlu godinu od 11 posto kao i porast od 21.4 posto u odnosu na 2014. godinu. Što se tiče ostalih poslovnih pokazatelja, EBITDA je u 2016. godini iznosila 13.8 milijuna kuna što je porast od 40.7 posto u odnosu na prethodnu godinu dok su postignute prosječne cijene noćenja 15% više nego lani. Rast prosječnih cijena posebno je zabilježen u objektima kojima je podignuta kategorizacija, Jadranovim najvećim hotelima Omorika i Katarina, koji bilježe strelovit rast svih poslovnih pokazatelja. Upravo ta dva hotela, uz odlične rezultate postignute prošle godine, čine 2016. godinu još značajnijom za Jadran, jer je u 2016. godini tvrtka po prvi put dva hotela kategorizirala sa visoke četiri zvjezdice te su oplemenjeni dodatnim sadržajima poput SPA centra i kongresnim dvoranama u hotelu Katarina te kongresnim dvoranama i salom za vjenčanja u hotelu Omorika.

U prošloj godini zaključen je i nadzor nad poslovanjem koji je proizašao iz stečajnog postupka obzirom da je Jadran dvije godine prije roka ispunio sve obveze iz stečajnog plana, a posebno se to odnosi na obvezu isplate po stečajnom planu od 30.5 milijuna kuna bivšim i sadašnjim radnicima koji su u potpunosti isplaćeni.

Prošlu 2016. godinu označio je još jedan značajan događaj u Jadranu – po prvi puta isplaćene su božićnice zaposlenicima Jadrana. Rezultat je to poslovne politike Uprave koja je, nakon godina neizvjesnosti zaposlenika Jadrana pa i neisplate plaća i prosvjeda koji su prethodili stečaju, odlučna u namjeri povećanja prava zaposlenika kako kroz novčane nagrade, tako i kroz pokrenuti edukacijski ciklus za sve zaposlenike.

”Vjerujem da sve veseli poslovanje Jadrana nakon stečaja koje ima pozitivan uzlazni trend, a na ponos svih sjaje i četiri zvjezdice na Katarini i Omorici te uskoro i na Hotelu Esplanade koji je trenutno u rekonstrukciji. Nakon stečaja zajedno sa svojim timom preuzeo sam veliku odgovornost i vjerujem da smo svi zajedno ispunili očekivanja, kako dioničara, tako i zaposlenika te poslovnih partnera. Prije samo tri i pol godine svih nas u Jadranu je tresla neizvjesnost izlaska iz stečaja, a danas je Jadran stabilna tvrtka fokusirana na ulaganja i podizanje kvalitete, edukaciju zaposlenika i strateško planiranje poslovanja. Sa jednim od najvećih svjetskih autoriteta u području turizma izradili smo strateški poslovni plan do 2025. godine te projekcije do 2031. godine koji uspješno provodimo i koji nam daje za pravo da projiciramo svjetlu budućnost cijele destinacije”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.

Jadran je u 2016. godini dobio i dva certifikata – certifikat upravljanja kvalitetom ISO 9001 te AAA certifikat bonitetne izvrsnosti, a sve pozitivne pomake i potpuni obrat u poslovanju izlaskom iz stečaja te nastavkom obavljanja djelatnosti prepoznalo je i Hrvatsko udruženje menadžera koje je predsjedniku Uprave Jadrana d.d. Dinu Manestru u 2016. godini dodijelilo strukovno priznanje i nagradu Menadžer godine za najbolje osmišljen te uspješno vođen poduzetnički projekt i osobni doprinos razvoju hrvatskog gospodarstva u području turizma.

Komentiraj