Objavljene glavne teme panela na NEM-u 2018

NEM

New Europe Market 2018, najveće okupljanje TV industrije u regiji CEE, održat će se od 11. do 14. lipnja šestu godinu zaredom u predivnom Dubrovniku.

Do službenog otvaranja eventa ostalo je tek nekoliko mjeseci te se polako objavljuju detalji bogatog programa.

Na ovogodišnjem NEM-u 2018 održat će se sedam panela u kojima će sudjelovati cijenjeni i relevantni izlagači te ključni igrači TV industrije, a razgovarat će se o korisnim i zanimljivim istraživanjima i prezentacijama. Prepoznatljivi i nezamjenjivi dijelovi NEM-a – soba za privatne screeninge i market – povećani su i modernizirani. U sobi za privatne screeninge prikazivat će se djela kako svjetske, tako i lokalne produkcije. Time se na ovogodišnjem NEM-u stavlja veći naglasak na sadržaj koji je u posljednjih nekoliko godina doživio velike promjene u odnosu na način na koji publika doživljava televiziju.

Važnost NEM-a 2018 za sudionike istaknula je Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu za Deutsche Telekom AG:

“NEM je ključno okupljalište regije CEE za međunarodnu produkciju. Ne samo da povezuje proizvođače i kupce sadržaja nego je to i event na kojem se ključni igrači TV industrije mogu upoznati s novim poslovnim modelima i najnovijim trendovima u zabavnoj industriji“.

Upravo kao i soba za privatne screeninge, neki paneli fokusirat će se na lokalnu produkciju i njezinu važnost u smislu privlačenja i zadržavanja gledatelja. NEM 2018 bavit će se i pitanjem sve veće digitalizacije i digitalnih sadržaja. Nadalje, potegnut će se pitanje oglašavanja na tržištu i kako postići ravnotežu između profita i zadovoljstva gledatelja.

Nešto novo, no zasigurno kontroverzno, bit će diskusija o problemima piratiziranja u regiji CEE i općenito te kako se može poboljšati ovo nepoželjno stanje. Neposredno prije početka Svjetskog nogometnog prvenstva na NEM-u će se raspravljati i o sve većim cijenama sportskih TV prava. Tu je, naravno, i panel o tome koje je i kakvo dječje iskustvo s tehnologijom.

Osnivačica NEM-a, Sanja Božić-Ljubičić, otkrila je što možemo očekivati od ovogodišnjeg izdanja eventa i panela:

“Svake godine Mediavision organizira NEM nastojeći biti dva koraka ispred igre koju igramo i posla kojega najviše volimo – medija. NEM je ponosan što može na jednom mjestu spojiti važne ključne igrače CEE regije, ali i svijeta, kako bismo svi zajedno naučili iz vlastitih iskustava i pogrešaka. Činimo ovo svake godine i očigledno nešto radimo dobro s obzirom da se svi vraćamo po još. Dobrodošli na NEM 2018“.

Komentiraj