‘Novinari se pretvaraju u goniče klikova’

Autor:

Saša Zinaja

‘Hejt za klikbejt’ na Facebooku je pokrenut projekt dvojice mladih Hrvata s ciljem sabotiranja tzv. clickbaitova, vijesti ‘navlakuša’ – nebitnog, često i neistinitog sadržaja – koje portali koriste kako bi privukli što više posjetitelja

Značajnu pozornost javnosti privukao je nedavno pokrenuti projekt „Hejt za klikbejt“ na Facebooku. Radi se o projektu dvojice mladih Hrvata kojima je cilj sabotiranje tzv. clickbaitova, vijesti navlakuša koje news portali koriste kako bi privukli što veći broj posjetitelja. Clickbait vijesti najčešće su potpuno nevažne, često i neistinite, a svojim prenapuhanim naslovima iskorištavaju ljudsku radoznalost da bi ostvarili što veći broji klikova. Takav način plasiranja vijesti brojni svjetski news portali već dugo koriste, a velikog maha takva praksa uzela je i u Hrvatskoj. Zbog toga su dvojica entuzijasta pokrenuli svoju stranicu na Facebooku kako bi napravili određeni pritisak na portale da promijene svoje uređivačke politike, ali i da osvijeste ljude da ne nasjedaju na novinarske “navlakuše”. Na stranici Hejt za klikbejt svakodnevno se raskrinkavaju clickbait vijesti s brojnih domaćih news portala, uz duhovite komentare dvojice autora projekta…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)