S početkom jeseni na hrvatsko tržište dolaze i dvije nove MAGGI krem juhe koje predstavljaju ukusan izvor proteina – Brokula s mrkvom i sirom te Špinat s vrhnjem.

Nove juhe su dio renoviranog asortimana MAGGI s oznakom ‘Jednostavno dobro’, pod kojom se nalaze proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, poriluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.

“Unaprijedili smo MAGGI juhe tako da su u njima sada sastojci koje potrošači mogu pronaći u svojim kuhinjama. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine uklanjanjem sastojaka koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamijeniti ih onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera, zasićenih masnih kiselina i uklanjanju umjetnih boja, ali i povećavanju udjela povrća, cjelovitih žitarica, mahunarki te sjemenki u proizvodima. Ovo je veliki iskorak za cijelu kategoriju kojim želimo omogućiti potrošačima da uživaju u pripremi još ukusnijih i zdravijih jela“, istaknula je Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.

Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda te su upravo potrošači u regiji bili ključni za razvoj novih MAGGI juha. Tvrtka Nestlé je, naime, provela istraživanje na više od 2 200 potrošača u regiji kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, a sve s namjerom da sastojke koji su potrošačima slabo razumljivi zamijeni poznatim začinima i povrćem, s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama.

Samo u posljednjih pet godina tvrtka Nestlé je u regiji Adriatic provela više od 150 istraživanja potrošača (testovi proizvoda i koncepata te navika i preferencija potrošača) u kojima je sudjelovalo ukupno njih nešto više od 100 000. Kroz navedena istraživanja lokalnim potrošačima se daje prilika da ocijene proizvode tvrtke Nestlé prije nego ih se plasira na tržišta regije Adriatic, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda kako bi se maksimalno zadovoljile njihove potrebe i preferencije.

Komentiraj