Novak Srzić: “Dobili smo negativnu reklamu za Hrvatsku”

Direktorica Turističke zajednice Makarske, Hloverka Novak Srzić prozvala je Nacionalni stožer jer je dopustio rad u zatvorenim dijelovima noćnih klubova.

Na upit jesu li kafići na makarskoj rivi, koji su se držali pravila i uputa stožera, a sada ne smiju raditi nakon ponoći, kolateralne žrtve, Novak-Srzić odgovara:

“Sigurno da jesu, jer nije poznat nijedan slučaj zaraze iz kafića”, kazala je za Slobodnu Dalmaciju.

Negativna promidžba za hrvatski turizam

“Šteta da i oni ispaštaju, ali nadamo se da će se epidemiološka slika kroz desetak dana popraviti pa stožer možda opet dozvoli normalni rad kafićima”, kaže Hloverka i napominje da je stožer napravio propust što je uopće omogućavao rad u zatvorenim dijelovima klubova.

“Dobili smo negativnu promidžbu, ali za sada ne bilježimo negativne efekte u smislu otkazivanja. Na 14. kolovoza, u gradu je ostvareno 65 posto noćenja u odnosu na prošlu godinu. Ima tu i političke i gospodarske kampanje, jer mnogima smeta da je jedna mala Hrvatska najposjećenija zemlja na Mediteranu. Ako stožer dokaže da se situacija smiruje i ako država i HTZ poduzmu odgovarajuće mjere prema članicama EU, vjerujem da postoji šansa da nam se sezona produlji”, tvrdi Novak-Srzić.

Komentiraj