Hrvatsko Pan pivo nedavno je promijenilo dizajn etikete, a ovu promjenu prati i nova kampanja pa je tako agencija McCann Zagreb osmislila video spot pod simboličnim nazivom #NitkoNijeSavrsen.

“Kreativna ideja govori kako u životu zapravo ne postoje greške već samo iskustva iz kojih učimo. Ponekad mislimo da je bacanje oka na zgodnog konobara dok sjediš s dečkom u kafiću u redu stvar i da je vježbanje precijenjeno, jer nam čudotvorni pojasi donesu trbušnjake bez puno muke. Pan nam tu pomaže kao prijatelj koji kaže da #NitkoNijeSavrsen i da je sve to normalno dok god imaš svoje prijatelje”, objasnili su radnju video spota iz agencija McCann Zagreb.

“Moramo priznati da nam je ovo bilo jedno od ljepših iskustava. Od samog početka projekta, stvaranja novog pozicioniranja, razrade kreativnih rješenja do same produkcije spotova. Sve je prošlo kao podmazano. Rezultati su više nego zadovoljavajući tako da možemo reći da smo jako ponosni na ono što smo napravili zadnjih par mjeseci. U suradnji s agencijom, nastavljamo dalje razvijati novu platformu i stvarati još puno dobrih stvari”, rekli su brand manager mainstream segment, Vlatka Večerin i Mislav Pavić, marketing manager mainstream segment.

Kreativci u ovom projektu su bili Daniel Vuković i Boris Miletić, dok je za art direction bio zadužen Igor Miletić. Projekt su bezgrešno vodili Saša Ivan i Ines Kalinić. Produkciju potpisuje kuća Mint2 uz redatelja Đorđa Jovanovića.

Komentiraj