Nestlé Adriatic

Nestlé Adriatic proširuje kapacitete u Srbiji

Tvrtka Nestlé Adriatic je svojim poslovnim partnerima i predstavnicima medija svečano predstavila proširenje kapaciteta u Srbiji te su najavljeni novi planovi za izvoz u 40 zemalja svijeta u kojima je kompanija već prisutna.

Tvornica u Surčinu dobila je dvije nove proizvodne linije, koje su proizvodnju povećale za 25%, omogućile proizvodnju sto novih proizvoda, a pritom je otvoreno više od 30 radnih mjesta.

“Ovo je velika stvar za Nestlé poslovanje, jer uz regionalne potrošače, služimo potrošače globalno, te su Austrija, Bugarska, Francuska, Njemačka, Švicarska, Japan, Rusija, Meksiko, Peru, Tajvan, Ujedinjeni Arapski Emirati samo neke od zemalja u koje ćemo izvoziti”, istakla je Jana Mikhailova, direktorica tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

Jana Mikhailova, direktorica tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé

S novih proizvodnih linija tvornice izlazit će asortiman proizvoda za konzumaciju izvan kuće (hotele, restorane, kafiće), dehidrirani konditorski proizvodi, desertni sirupi, napitci od kave…

Od 2011. godine u Surčinu je proizvedeno više od 55 000 tona Nestlé proizvoda i kreirano više od 2 100 recepata. Početkom ove godine kompanija Nestlé obvezala se da će do 2025. godine koristiti ambalažu koja se može 100% ponovno iskoristiti ili reciklirati. Radeći s partnerima kako bi razvili bolje sustave za upravljanje ambalažnim otpadom, uključujući učinkovite postupke recikliranja i tvornica Surčin ulaže u povećanje udjela reciklirane plastike koju koristi u svojoj ambalaži.

Aco Georgievski, izvršni direktor Nestlé Professional za Adratic regiju, je istaknuo kako će u prvoj godini Nestlé Professional svoj postojeći asortiman za konzumaciju izvan kuće proširiti na hrvatskom tržištu s novim proizvodima. Naglasio je i kako tvrtka ima ambiciozne planove za budućnost te je pohvalio dugogodišnju uspješnu suradnju s HoReCa Grupa, Roto, Živa kava, Magma, Leggiero, Vivas barovi, KFC, Burger King.

Aco Georgievski, izvršni direktor Nestlé Professional za tržište Adriatik regija

Komentiraj