New Europe Market, medijsku konferenciju posvećenu televizijskoj industriji s posebnim naglaskom na Srednju i Istočnu Europu koja je održana prošloga tjedna od 12. do 15. lipnja u Dubrovniku, posjetio je rekordan broj sudionika i paneliste iz samog vrha TV-industrije.

U vrijeme osnivanja NEM-a nije postojala konferencija u CEE regiji koja bi se bavila televizijskim tržištem i koja bi povezala zanimljive i relevantne informacije, a istodobno omogućila sklapanje suradnji u različitim sferama (televizija, mediji, produkcija, IT).

Dokaz o ostvarenoj misiji i viziji NEM-a 2017 ovogodišnje su brojke – više od 800 sudionika iz pedesetak zemalja, panel rasprave i prezentacije koju su pokrenule nove teme i potaknule poslovne suradnje…

NEM 2017 obilježen je snažnim panelima i prezentacijama koje su gostima NEM-a poslužile, ne samo kao inspiracija, nego i kao prilika za produbljivanje znanja. Izzet Pinto, osnivač i predsjednik Global Agencyja, oduševio je svojom inspirativnom pričom o skromnim početcima agencije koja je prerasla u jednu od najvećih neovisnih distributera televizijskih formata.

Drugi panel koji je pobudio najviše interesa bio je posvećen Free To Air kanalima i njihovoj dominaciji među televizijskom publikom. Koja je tajna njihova uspjeha otkrili su čelnici velikih televizijskih nacionalnih kuća Srednje i Istočne Europe: Krešimir Bačić s Hrvatske radiotelevizije, Petr Dvorak s Češke televizije, Matthias Settele iz slovačke TV Markiza te Pete Smith, direktor Antenne International. Moć besplatnoga i dalje je osobina koja će FTA kanalima davati popularnost, no tu je i dodatan angažman s kojim se svakodnevno moraju boriti kako bi ostali relevantni u sve većem medijskom prostoru televizijskih kanala.

Komentiraj