Nastavlja se društveno odgovoran projekt ‘Kaufland škola voća i povrća’

Autor:

facebook.com

‘Kaufland škola voća i povrća’ društveno je odgovoran projekt kojim se do sada obuhvatilo učenike 24 osnovne škole u Hrvatskoj kojima će se donirati preko 90 tona svježeg voća i povrća.

Ove godine postoji još veći cilj, a to je pronaći 39 partnerskih škola te do kraja iduće školske godine donirati gotovo 150 tona svježeg voća i povrća.

Na prvoj konferenciji za medije predstavnici kompanije predstavili su dvije važne teme – marketinšku kampanju na temu svježine i društveno odgovoran projekt ‘Kaufland škola voća i povrća’ koji je prvi put pokrenut prošle godine.

Koliko je prehrana u dječjoj dobi važna naglasila je nutricionistica Klinike za dječje bolesti Zagreb, Tena Niseteo, rekavši kako se “danas nalazimo u paradoksalnom vremenu kad je s jedne strane stopa pretile djece u porastu, dok s druge strane imamo djecu koja su zbog lošeg imovinskog stanja gotovo pothranjena. Stoga iznimno je važno u javnim školama djeci osigurati nutritivno kvalitetan obrok koji svakako uključuje i redovitu konzumaciju svježeg voća i povrća”.

“Kaufland je u Hrvatskoj prisutan 17 godina. Osim što nam je zadovoljstvo naših kupaca, ali i zaposlenika vrlo važno, veliku pažnju posvećujemo i zajednici u kojoj djelujemo. Projektom ‘Kaufland škola voća i povrća’ želimo učiniti nešto dobro i korisno za djecu u područjima u kojima poslujemo, kako i kaže naš moto – djela, ne riječi“, rekao je gospodin Vladimir Tomko, predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska.

Cilj projekta je obuhvatiti veći broj škola i za svaku poslovnicu Kauflanda pronaći jednu partnersku školu.

“Zadatak škola je prikupiti što više savjeta za zaštitu okoliša i barem jedan od njih kreativno prikazati. Postoji jasno definiran sustav bodovanja pa će škole za svaki savjet i prikaz, ovisno o vrsti i količini, dobiti određeni broj bodova. Vrlo nam je važno da su kriteriji mjerljivi, objektivni i transparentni“, pojasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

S riječi na djela mogu odmah prijeći sve javne osnovne škole u Hrvatskoj prema natječajnim propozicijama koje se nalaze na linku: www.kaufland.hr/skolavip te krenuti u osvajanje bodova za ovaj važan projekt kojim će, osim što će osigurati voće i povrće za svoje učenike, osloboditi vlastita sredstva za dječje aktivnosti koje također smatraju važnima.

Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanada i Marijana Batinić, ambasadorica projekta

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.