Najveća svjetska oglasna agencija WPP kreće u korištenje umjetne inteligencije za generiranje oglasa. Pomaže im Nvidia

Autor:

Brands people, Unsplash

WPP, najveća svjetska reklamna agencija, udružila se s proizvođačem čipova Nvidiom kako bi stvorili oglase koristeći usluge umjetne inteligenciju. Tvrtke su u ponedjeljak najavile partnerstvo, a izvršni direktor Nvidie (NVDA) Jensen Huang predstavio je WPP-ov novi mehanizam za kreiranje sadržaj tijekom demonstracije na Computex Taipei. “Generativni AI mijenja svijet marketinga nevjerojatnom brzinom. Ova nova tehnologija transformirat će način na koji brendovi stvaraju sadržaj za komercijalnu upotrebu,” izjavio je izvršni direktor WPP-a Mark Read u izjavi.

Platforma će omogućiti kreativnim timovima WPP-a da integriraju sadržaj iz organizacija kao što su Adobe i Getty Images s generativnom umjetnom inteligencijom kako bi proizveli reklamne kampanje “učinkovitije i na većem nivou”, prema WPP-u. To bi tvrtkama omogućilo da naprave velike količine reklamnog sadržaja, poput slika ili videa, “prilagođenijim i impresivnijim”, dodala je tvrtka.

U demonstraciji koju je prikazao Huang, WPP je napravio realističnu snimku automobila koji vozi kroz pustinju. Novi mehanizam za sadržaj koji pokreće AI znači da bi se isti automobil mogao postaviti na ulicu u Londonu ili na slici u Rio de Janeiru kako bi ciljao na brazilsko tržište — sve bez potrebe za skupom proizvodnjom na lokaciji.

Baš kao što se reklamne kampanje mogu brzo prilagoditi za različite zemlje ili gradove, također se mogu prilagoditi za različite digitalne kanale, kao što su Facebook ili TikTok, i njihove korisnike. “Možete izgraditi vrlo fino podešene kampanje kako biste imali odjeka kod publike… S druge strane, mogli biste izmisliti zamišljene scenarije koji nikada nisu postojali u stvarnom životu”, rekao je za CNN Greg Estes, potpredsjednik razvojnih programa u Nvidiji.

Platforma je najnoviji primjer kako velike tvrtke ubrzano uvode AI kako bi poboljšale produktivnost i isporučile nove proizvode kupcima. Mnogi u oglašivačkoj i medijskoj industriji zabrinuti su zbog prijetnji svojim poslovima zbog načina na koji umjetna inteligencija može obrađivati informacije i stvoriti vizualni sadržaj koji se ne može razlikovati od fotografije.

WPP je rekao da njegova nova platforma “nadmašuje trenutne metode” da ljudi “ručno stvaraju stotine tisuća dijelova sadržaja koristeći različite podatke koji dolaze iz nepovezanih alata i sustava”. Drugim riječima, nova tehnologija bi mogla značiti puno manje kreativne timove u konačnici mogu obaviti istu količinu posla.

“Mnogo je lakše identificirati poslove koje će umjetna inteligencija poremetiti nego identificirati poslove koje će umjetna inteligencija stvoriti”, rekao je Read u ponedjeljak za Financial Times. “Značajno smo primijenili umjetnu inteligenciju na naše poslovanje s medijima, ali vrlo malo na kreativne dijelove našeg poslovanja.”

Huang iz Nvidie je rekao: “Svjetske industrije, uključujući industriju digitalnog oglašavanja vrijednu 700 milijardi dolara, utrkuju se da shvate prednosti umjetne inteligencije”, dodajući da će WPP sada omogućiti robnim markama “ispoljavanje iskustava proizvoda i uvjerljivog sadržaja na razini realizma i razmjera nikad mogućih prije.”

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.