Najprodavanija sprava: Sobni bicikl je odličan odabir za provođenje fizičke aktivnosti

Unsplash/David Marioni

Redovna umjerena i lagana fizička aktivnost ima cijeli niz pozitivnih učinaka na opće zdravlje ljudi. Dnevno se preporučuje 30 minuta umjerene tjelesne aktivnosti, koja utječe na pokretljivost, održavanje tjelesne težine, jačanje imuniteta. Ako nemate volje i vremena ići u sportski centar, park, prirodu ili igralište, aktivnosti možete izvoditi u vašem domu, otkriva fitness.com.hr.

Jedna od najprodavanijih fitness sprava za kućnu uporabu je sobni bicikl. Mnogi se odlučuju za ovu spravu zbog malih dimenzija i jednostavne uporabe uz postizanje vrlo efektnih rezultata, a trening nije ograničen terminom ili vremenskim prilikama.

U samo 30 minuta vožnje sobnog bicikla možete potrošiti oko 260 kalorija. Ubrzanjem tempa potrošnja kalorija se povećava, a osobe s većom težinom će u istom vremenskom periodu potrošiti više energije.

Ova aktivnost potiče jačanje mišića nogu bez stvaranja prevelikog opterećenje na koljena i zglobove.

Vožnja sobnog bicikla pomaže u smanjenju povišenog krvnog tlaka, regulaciji šećera u krvi, potiče lučenje endorfina (hormona sreće), koji poboljšava raspoloženje, itd.

Na sobnom biciklu možete izvoditi različite intervalne treninge uz korištenje dodatne opreme ili bez nje te mnoge osobe srednje i starije dobi biraju ovu opciju umjesto vožnje klasičnog bicikla.

Komentiraj