Oglašavanje je dostupno svuda oko nas: na utakmicama, napuštenim zgradama, prijevoznim sredstvima, toaletima u restoranima, autocestama pa tako i na televiziji.

Postoji li zaista situacija koju bismo mogli nazvati – previše oglašavanja? Saznat ćemo to od vrhunskih profesionalaca, govornika na panelu New Europe Marketa 2018 u Dubrovniku, koji će se dotaknuti zarade, publike, sadržaja i novih alata u oglašavanju.

Filozofija oglašavanja trebala bi angažirati kupca, ne samo da kupi proizvod, nego da u kupcu izazove i emotivnu reakciju. Tradicionalno oglašavanje još je aktualno (posebice na našim prostorima), no potreba za sadržajem koji nije grubo fokusiran na prodaju sve je veća. Tu dolazimo i do pitanja – je li native oglašavanje bolje i profitabilnije od klasičnog?

Na sva ova zanimljiva pitanja, iz svog spektra, odgovorit će govornici panela ‘Oglašavanje – kada je previše’, pod moderatorskom palicom Kaltrine Bylykbashi, urednice Television Business International uz koju će na panelu govoriti i Alida Žorž Miketek, direktorica AGB Nielsen Audience Measurement Hrvatska, Dirk Gerkens, glavni direktor TV2 Media Group i Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.

“Naše je vrijeme izazovno za oglašivače, za brendove i za agencije, jer moramo pronaći način kako doći do potrošača s porukom koja će njima biti relevantna. Potrošači su danas zatrpani šumom različitih poruka, često je teško prepoznati onu pravu. Najbolji način da se potrošač i publika stave na stranu brenda je da se personalizirani oglasi učine korisnim i zabavnim, po mom mišljenju i, prije svega, pametnim. Ovo još više dolazi do izražaja ako znamo da prosječna pozornost današnjeg potrošača traje samo 6 do 8 sekundi. Poruka zbog toga treba biti jasna, iskrena, ciljana… jer samo poruke koje traju ‘prave razliku’… suštinski ovo more sadržaja dovest će do potrage za velikim idejama koje dugo traju. Kreativnost će biti na dobitku”, rekao je Srđan Šaper.

Guy Bisson, direktor za istraživanja iz cijenjene tvrtke Ampere Analysis, kojemu je specijalnost globalna TV industrija, te ima više od 20 godina iskustva kao vodeći analitičar, dotaknuo se SVOD pružatelja usluga na kojima nema oglašavanja,

“Postoji veliki rizik za stvaranje baze gledatelja bez tolerancije za oglašavanje. To je pogotovo specifično među najmlađim demografskim skupinama čije se iskustvo gledanja često usredotočuje na SVOD uslugu. Prosječni SVOD dom već na dan gleda oko dva sata sadržaja, dodajući dodatnu prijetnju zamjeni za komercijalne emitere. Ponovno angažiranje ove publike bit će ključno polje za igru, za igrače koji podupiru oglase u idućem desetljeću“, naglasio je Guy Bisson.

Ovogodišnje izdanje NEM-a traje od 11. do 14. lipnja.

Komentiraj