Nagomilavanje celulita možete regulirati i prehranom, evo što treba jesti

Pixsell/Sanjin Strukic

Više od 85 posto žena ima problema s celulitom, koji se često smatra znakom nebrige, lošeg životnog stila i manjka tjelesne aktivnosti, prenosi fitness.com.hr.

Neželjene nakupine masnog tkiva čine probleme najčešće na butinama, stražnjici i trbuhu, no na stvaranje celulita ponajprije utječu hormoni, a ključnu ulogu ima estrogen.

Žene prirodno nakupljaju više masnog tkiva od muškaraca. Dodatno, stanje s celulitom se pogoršava s godinama, jer vezivna tkiva slabe, a koža počinje gubiti elastičnost.

Manje nakupljanje masnoće i toksina možete kontrolirati tjelovježbom, aktiviranje cirkulacije i limfa rezultira manjom vidljivošću celulita. Izgradnjom toniranih mišića još više utječete na ‘lijep izgled’ vaše kože.

Konzumacijom i uzimanjem omega-3 masnih kiselina potičete proizvodnju kolagena i smanjujete upalne procese u organizmu i nagomilavanje celulita.

Zdrave namirnice, koje zbog svog nutritivnog sastava povoljno utječu na manju pojavu nakupina masnog tkiva su: banane, suncokretove sjemenke, chilli i kajenska papričica, jaja, đumbir, brazilski oraščići i ječam.

Savjetujete se s nutricionistom ili drugim stručnjakom i kombinirajte ove i druge namirnice u vašoj prehrani, obrocima ili kao zdrave zalogaje. Pritom uvijek treba paziti na adekvatan unos vode u organizam.

Komentiraj