NACIONALNI STOŽER: Novo radno vrijeme za ugostitelje, okupljanja do 50 ljudi

Ugostiteljski objekti od srijede, 14. listopada mogu raditi od 6 do 24 sata, odluka je o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena u ugostiteljstvu koju je u utorak poslijepodne objavio Stožer civilne zaštite RH.

Tom se odlukom privremeno, za vrijeme dok traje epidemija bolesti covid-1 uređen način rada i ograničeno radno vrijeme ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga, navodi se na web stranicama Stožera.

Odluka se primjenjuje od 14. listopada i odnosi se na sve vrste ugostiteljskih objekata, kao i na pružatelje ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), osim za usluge smještaja.

Odluka se ne odnosni na hotele i kampove i ostale ugostiteljske objekte za smještaj, osim za ugostiteljske objekte drugih skupina koji rade u njihovom sastavu.

Na prijedlog županijskog stožera civilne zaštite radno vrijeme ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga može se, za područje pojedine jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, dodatno ograničiti, napominju iz Stožera.

Pravne ili fizičke osobe koje upravljaju ugostiteljskim objektima, pružatelji ugostiteljskih usluga u domaćinstvu i OPG-ovi obvezni su organizirati rad u skladu s općim i posebnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) te osigurati da se njihovi zaposlenici i gosti pridržavaju utvrđenih epidemioloških mjera, navodi se u odluci o privremenom uređivanju rada i ograničavanju radnog vremena ugostiteljskih objekata i drugih pružatelja ugostiteljskih usluga.

 Mjere za okupljanja na kojima će biti prisutno više od 50 ljudi

Organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od 50 sudionika obvezni su teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 112, najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja, dostaviti obavijest o održavanju okupljanja.

Obavijest mora sadržavati:

  • svrhu, mjesto, dan i vrijeme održavanja okupljanja
  • podatke o kontakt osobi
  • očekivani broj sudionika.

Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu obvezni Ravnateljstvu civilne zaštite dostaviti obavijest o održavanju okupljanja.

Organizatori okupljanja na kojima je prisutno više od pedeset sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika sukladno uputama i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Evidenciju je potrebno čuvati najmanje 14 dana.

Kontrole

Za vrijeme okupljanja svi sudionici obvezni su pridržavati se općih protuepidemijskih mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Ako se utvrdi da je netko od sudionika okupljanja zaražen virusom SARS-CoV-2, organizator okupljanja je obvezan u najkraćem roku evidenciju sudionika dostaviti teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 112.

Kontrolu provedbe ove Odluke i kontrolu pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo provodit će timovi u koje će biti uključen po jedan inspektor Ravnateljstva civilne zaštite i jedan policijski službenik. Voditelj tima je inspektor Ravnateljstva civilne zaštite. Za koordinaciju timova zaduženi su pročelnici područnih ureda civilne zaštite.

Komentiraj