Živimo u 21.stoljeću i gotovo je sve digitalizirano, osim kućanskih poslova.

Mnoge od nas to čini izrazito nervoznima kad dođe vrijeme da se primimo svakodnevnih zadataka, što posebno vrijedi za pranje rublja. Budući da često ne koristimo posljednje inovacije, pranje rublja postaje komplicirani kućanski posao koji oduzima više vremena nego što bi trebao.

Pranje rublja ispitanici smatraju jednostavnim (89%), ali ne i zanimljivim: gotovo polovica tvrdi da je pranje rublja dosadno i da oduzima previše vremena, a jedan od troje potrošača ističe kako mrzi prati rublje.

Također, kod 90% ispitanika pranje rublja izaziva osjećaj zabrinutosti, a na vrhu liste su briga kako učinkovito ukloniti mrlje (63%), kako da boje ostanu postojane (43%) i kako da bijelo ostane bijelo (39%).

Gotovo polovica žena i trećina muškaraca zabrinuti su kako održati bjelinu rublja, a muškarci (11%) se više nego žene (6%) brinu o tome koliko dugo traje proces pranja rublja.

Istraživanje o navikama potrošača pokazuje i kako se u kućanskim poslovnima može uživati sve dok koristimo proizvode koji nam te svakodnevne zadatke olakšavaju i u njih unose zabavu, što su izjavili gotovo svi ispitanici (njih 96%) koji su isprobali Ariel 3 u 1 kapsule.

S druge strane, kad bi postojala lista najomraženijih kućanskih poslova, definitivni pobjednik bilo bi peglanje.

Istraživanje je pokazalo kako 38% ispitanika smatra da su peglanje i čišćenje kuhinje (35%) najkompliciraniji među kućanskim poslovima, ističući da oduzimaju previše vremena i zahtijevaju više koraka kako bi se obavili.

“Istraživanje je potvrdilo kako potrošači ne mrze pojedinačne kućanske poslove, već način na koji ih obavljaju. Kao pionir u tehnologiji i inovacijama, Ariel traga za tehnološkim rješenjima koja pranje rublja čine lakšim i ugodnijim kućanskim poslom”, izjavila je Malgorzata Mejer, glasnogovornica kompanije P&G za središnju Europu.

Podaci su prikupljeni putem online ankete* koju je Bilendi proveo za tvrtku P&G.

*Podaci korisnika prikupljeni su u online anketi na reprezentativnom uzorku korisnika između 18-64 godine na šest tržišta (Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Rumunjska, Španjolska i Poljska). Na temelju ovog uzorka ispitano je 100 korisnika Ariel 3 u 1 kapsula na svakom tržištu (potrošača koji najčešće koriste Ariel). Anketu je proveo Bilendi za P&G Fabric Care za Ariel u lipnju 2017. godine.

Komentiraj