Modni brend Valentino lansira prvu liniju kozmetike

Modni brend Valentino predstavit će u kolovozu svoju prvu liniju kozmetičkih proizvodane. Nova linija je rezultat suradnje s francuskim brendom kozmetike L’Oreal.

L’Oreal je na Twitteru potvrdio potpisivanje ugovora o licenci s talijanskom modnom kućom: “Za stvaranje, razvoj i distribuciju mirisa i luksuznih proizvoda za ljepotu”.

Kreativni direktor Valentina Pierpaolo Piccioli naglasio je kako će se proširiti i dalje od tržišta visoke mode, a stiže i nova linija parfema. Očekuje se da će kolekcija šminke staviti naglasak na inkluziju, u skladu s onim što današnji potrošači traže. Bit će namijenjena i muškarcima i ženama svih uzrasta i kulture, a uključivat će oko 50 ruževa i 40 pudera za svaki ton kože, zajedno s raznim eksperimentalnim proizvodima za oči.

“Ljepota je demokratska. Gledam na identitet svakog pojedinca, na jedinstvenost koja uključuje raznolikost i inkluzivnost. Ljepota je u gracioznosti”, kaže Piccioli.

Valentinovu licencu za parfeme ranije je držala španjolska modna i parfemska kompanija Puig, a cilj ovog novog partnerstva je približiti Valentino široj publici i osigurati njegovu poziciju ključnog beauty brenda na tržištu. Nicolas Hieronimus, zamjenik izvršnog direktora L’Oreala, naglasio je u priopćenju za medije: “Oduševljeni smo što smo dobili licencu Maison Valentino. Svojom jedinstvenom kombinacijom prestiža i modernosti Valentino će se definitivno svidjeti potrošačima širom svijeta i idealno dopunjuje naš portfelj brendova”.

Francuska kompanija već proizvodi mirise i kozmetiku za YSL i Armani, kao i vlastite marke, uključujući Lancome i Kiehl’s.

Komentiraj