MILANOVIĆEVI LETOVI VSOA u fokus istrage o curenju informacija stavlja Anušićevu glasnogovornicu

Autor:

Sanjin Strukic, Ivana Ivanovic/PIXSELL

Nacional doznaje da je VSOA aktivno istražuje pod kojim su okolnostima novinarima unaprijed dostavljene klasificirane informacije o rasporedu letova hrvatskog predsjednika Zorana Milanovića vojnim helikopterima

Izvor blizak VSOA-i otkrio je Nacionalu da VSOA istražuje pod kojim su okolnostima novinarima unaprijed dostavljene klasificirane informacije o rasporedu letova hrvatskog predsjednika Zorana Milanovića vojnim helikopterima. Rezultati te istrage bit će također klasificirani, ali izvor s neposrednim saznanjima o tom slučaju navodi kako zasad više ozbiljnih indicija upućuje na to da je te informacije na poticaj zasad nepoznate osobe iz MORH-a novinarima dostavila Iva Puljić Šego, posebna savjetnica ministra obrane Ivana Anušića. Izvor blizak Uredu predsjednika Zorana Milanovića navodi kako će Milanović ostaviti VSOA-i dovoljno vremena da u miru i s punom koncentracijom dovrši svoj angažman na tom slučaju te da nema namjeru forsirati donošenje ikakvih brzih zaključaka. Ali prema navodima istog izvora, u svakom slučaju, ovisno o rezultatima te istrage, bit će posljedica. Napad ministra obrane Ivana Anušića na predsjednika Republike Zorana Milanovića zbog korištenja vojnog helikoptera zbio se isključivo zato što je ministar Anušić podlegao inzistiranju premijera i predsjednika HDZ-a Andreja Plenkovića da se mora žešće uključiti u predsjedničku kampanju i napadati Milanovića, ali pretvara se u fijasko HDZ-a, Ivana Anušića i osobno premijera Andreja Plenkovića. Jer se u međuvremenu otvorilo i pitanje njegova prekomjernog korištenja policijskog glisera, pretežito radi odlaska na otok Hvar, pa Plenkovića sada istražuje i Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa. Plenković je pak javno priznao da je policijski gliser koristio 28 puta u osam godina mandata, a u ponedjeljak je iz Vlade stigao i odgovor na upit Nacionala u kojem se precizira detaljan raspored korištenja glisera. On dodatno osvjetljava neobično brojne posjete jednom hrvatskom otoku, gdje boravi njegova rodbina i članovi obitelji. Međutim, struktura tog odgovora i način na koji je formuliran otkriva da je ta tema Plenkovića uznemirila do razine da se njegov autor nije mogao suzdržati od iznošenja neprimjerenosti i neuobičajeno zapjenjenih formulacija. A uz sve to i pismenim putem su lagali. Evo što u njemu piše:

‘’…unatoč Vašoj želji da se prekrije Milanovićeva afera sa zlorabljenjem vojnih helikoptera na način da se ‘izjednači’ s korištenjem policijskih plovila od strane predsjednika Vlade, činjenice Vas, još jedanput, demantiraju… Očajnički pokušaji da se izjednači praksa predsjednika Vlade Plenkovića i predsjednika Republike Milanovića ne stoje. Milanović, iako raspolaže s potpuno istom razinom zaštite od UPPS-a kao i predsjednik Vlade, ne koristi njihove resurse, nego zlorabi u privatne svrhe resurse Hrvatske vojske, čiji posao nije da prevozi državne dužnosnike po Hrvatskoj. S druge strane, Vladin avion, policijska vozila i plovila jesu namijenjeni za prijevoz dužnosnika. Izjednačavati korištenje policijskih plovila s konstantnim zlorabljenjem vojnih helikoptera, mahom u privatne svrhe, krajnje je zlonamjerna manipulacija. Predsjednik Vlade Andrej Plenković koristio je službeno policijsko plovilo sveukupno 27 puta u sva tri mandata na čelu hrvatske Vlade. Javnost i mediji su o tim posjetima bili informirani, za razliku od Milanovićevih letova vojnim helikopterom. Sada kada vam je jasno da je predsjednik Vlade koristio policijsko plovilo svega nekoliko puta godišnje, vjerujemo da ćete jednaku energiju usmjeriti na razotkrivanje pune istine o pozadini letova predsjednika Milanovića i javnosti predočiti istinu je li na trošak poreznih obveznika letio skupim sredstvima HV-a u privatne svrhe. Sigurni smo da će to biti tema iduće naslovnice Nacionala.’’

Ministar obrane Ivan Anušić i premijer Andrej Plenković prozvali su predsjednika Zorana Milanovića zbog korištenja helikoptera. FOTO: Matija Habljak/PIXSELL

Prijesna je laž da su javnost i mediji bili informirani o svim putovanjima hrvatskog premijera na Hvar. Odgovor na to pitanje i Vlada i MUP skrivali su sve dok tu temu nije otvorio upravo Nacional.

S druge strane, zbog Plenkovićevog miga Anušić je sada riskirao da on ili netko od njegovih najbližih suradnika snosi ozbiljne sankcije ako istraga VSOA-e utvrdi da su se upravo iz ministrova kruga unaprijed dijelile novinarima povjerljive klasificirane informacije o točnim koordinatama i mjestima slijetanja vojnog helikoptera koji je ovog ljeta prevozio predsjednika Milanovića, čime je potencijalno bila ugrožena sigurnost predsjednika.

Nacionalovi izvori smatraju da je ministar Anušić ulaskom u frontalni rat s Milanovićem bez konkretnog razloga izuzev skore predsjedničke kampanje, značajno narušio svoj dosadašnji imidž relativno neovisnog i snažnog HDZ-ova igrača koji uživa respekt unutar stranke upravo zbog toga što je, za razliku od brojnih stranačkih ulizica, više puta pokazao da ima “kičmu”, vlastiti stav i da se ne boji kritizirati premijera kad smatra da je to potrebno. Upravo zbog takvog imidža Anušić je slovio kao jedan od najozbiljnijih kandidata koji bi jednog dana mogao zamijeniti Plenkovića.

No sada se počeo pretvarati u kopiju bivšeg, kompromitiranog ministra obrane Marija Banožića čiji je glavni zadatak bio u premijerovo ime ratovati s Milanovićem na dnevnoj bazi – što je zadatak kojem nije bio dorastao. Anušić je pak suradnju s Milanovićem započeo na korektnim osnovama – sve dok se nije po Plenkovićevu nalogu upetljao u vrlo neizvjesnu bitku s predsjednikom i u kojoj bi ga ne samo Milanović mogao “prožvakati”, već bi on ili netko od njegovih najbližih ljudi mogli snositi ozbiljne posljedice zbog istrage VSOA-e o curenju podataka. Gore navedeno predstavlja sukus onoga što o toj temi misli više visokih političkih izvora bliskih HDZ-u s kojima je Nacional razgovarao.

Ministar obrane Ivan Anušić ispred vojnog helikoptera s glasnogovornicom Ivom Puljić Šego, jednom od ključnih osoba u istrazi VSOA-e. FOTO: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Prema informacijama kojima raspolaže Nacional, VSOA je u startu dobila vrlo konkretne dokaze o tome tko je točno novinarima dojavljivao informacije koje su dostupne uskom krugu ljudi unutar MORH-a, ali i samom ministru Ivanu Anušiću. Izvori upoznati s detaljima tih operacija Nacionalu su otkrili da je predsjednik Milanović i sam posumnjao na to da sve to curenje informacija ne bi bilo moguće bez direktnog zelenog svjetla od ministra Anušića te da postoje vrlo čvrsti tragovi koji bude sumnju na to da je sve išlo preko Anušićeve glasnogovornice Ive Puljić Šego, poznate novinarke koja je dugo godina radila u Večernjem listu i potom na N1 televiziji. No ona je, izgleda, kako su smatrali Nacionalovi izvori, bila samo messenger u toj priči jer teško da bi se takvo što usudila raditi na svoju ruku.

Nacional je MORH-u postavio sljedeća pitanja vezano uz istragu VSOA-e o curenju podataka o Milanovićevim letovima: “S obzirom na to da je Uprava za posebne poslove sigurnosti proslijedila prijavu VSOA-i vezano uz odavanje tajnih informacija s unaprijed dostavljenim podacima o točnom vremenu i točnim lokacijama na koja će predsjednik Republike doletjeti ili sletjeti, možete li navesti u kojoj je fazi ta istraga i tko je sve iz MORH-a o tome ispitan?

Ako se utvrdi da je netko iz sustava MORH-a neovlašteno dostavljao takve podatke, kakve su sankcije za takva djela predviđene i tko o tome odlučuje?” Do zaključenja broja iz MORH-a nisu odgovorili na ova pitanja.

Prijavu je formalno pokrenuo Ured za posebne poslove sigurnosti (UPPS) koji djeluje u okviru Ministarstva unutarnjih poslova na čelu s ministrom Davorom Božinovićem, što cijeloj priči daje i dodatnu političku dimenziju. Načelnik tog ureda je Miljenko Radnić. Kako piše na stranicama MUP-a, Uprava za posebne poslove sigurnosti ustrojstvena je jedinica Ravnateljstva policije Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske koja obavlja policijske poslove osiguranja i zaštite štićenih osoba, objekata i prostora. O tome koje će prijevozno sredstvo predsjednik koristiti neposredno odlučuje osiguranje predsjednika i šef njegova osiguranja, ali pripadnici osiguranja predsjednika su ujedno djelatnici Uprave za posebne poslove sigurnosti. Međutim, odluku o pojedinačnim turama, to jest o tome kako će se predsjednika prevesti od točke A do točke B, kako je objavio izvor iz stručnih sigurnosnih krugova, ne donosi načelnik UPPS-a, već šef predsjednikova osiguranja koji je također djelatnik UPPS-a.

Podatke o Milanovićevim letovima izravno je, osim načelnika Glavnog stožera, pilota i Zapovjedno-operativnog središta OSRH, imao i ministar obrane Ivan Anušić

Kad je riječ o korištenju vojnog helikoptera, procedura je strogo regulirana i u nju je uključen predsjednikov Vojni kabinet te ide ovako: kad predsjednikovo osiguranje donese odluku da je optimalno koristiti helikopter, oni prosljeđuju zahtjev predsjednikovu Vojnom kabinetu. Zatim predsjednikov Vojni kabinet načelniku Glavnog stožera Oružanih snaga RH dostavlja dopis o potrebi korištenja helikoptera, navodeći relaciju i datum planiranog korištenja. Dopis je klasificiran kao povjerljiv. Načelnik GS-a OSRH potom izdaje zapovijed HRZ-u za izvršenje zadaće. Ta zapovijed se dostavlja na znanje ministru obrane i Zapovjedno-operativnom središtu OSRH. Nakon toga, svim operativnim informacijama o pripremi i izvršenju leta upravlja šef osiguranja predsjednika Republike koji neposredno s HRZ-om, tj. pilotom, utvrđuje i točna vremena leta. Sve informacije koje se prenose u pisanim aktima te neposrednim kontaktom osiguranja, letačkog osoblja i ostalih pripadnika MORH-a i OSRH su povjerljive, odnosno označene oznakom tajnosti. Svako javno iznošenje klasificiranih informacija tretira se kao kršenje zakona. Prema toj proceduri, podatke o Milanovićevim letovima izravno je, osim načelnika Glavnog stožera, pilota i Zapovjedno-operativnog središta OSRH, imao i ministar obrane Ivan Anušić.

Visoki izvor upoznat s detaljima prijave koju je o curenju podataka o Milanovićevim letovima zaprimila VSOA tvrdi: “Svaka zapovijed o letu ide na znanje ministru obrane. I u svakom trenutku je ministar obrane znao da predsjednik koristi helikopter, i točno kada i gdje ga koristi.”

Nakon što je Nacional otkrio da je Milanović, to jest njegovo osiguranje zapravo pokrenulo podizanje kaznene prijave, Milanović je u izjavi za medije 30. kolovoza dao do znanja i na koga sumnja i kako je to doznao: “MUP je o toj pojavi po službenoj dužnosti obavijestilo SOA-u i VSOA-u. To je unutar sustava i to se istražuje. Mi to jako dobro znamo jer imamo podatke od novinara. Novinari sami cinkaju svoje doušnike. To je jadno i to se ne radi, ali mi s takvim ljudima imamo posla.”

Zatim je na novinarsko pitanje “Vama to smeta?”, odgovorio: “Kakve su to priče. Pa to su kvalificirani podaci. Ako ih netko da najdražem čovjeku na svijetu, prekršila je propis. Što se događa? Gubi sigurnosni certifikat. To je prva stvar. To je to, a zaštita tih podataka nije bezveze, ne mora to svatko znati. Može se to naknadno doznati, ali ne unaprijed.”

HDZ je na svojim internetskim stranicama objavio tekst u kojem se izvrću teze i optužuje Nacional za ‘zlonamjeran članak’ o premijerovu korištenju glisera. FOTO: Screenshot

Drugim riječima, predsjednik Republike jasno je naznačio da točno zna koja je osoba odavala klasificirane podatke novinarima te da toj osobi prijeti, u najmanju ruku, gubitak sigurnosnog certifikata, a to bi moglo značiti da neće više moći ostati na poziciji na kojoj je bila do sada.

Potom je konstatirao: “Dobro je dok je Nova TV, ali što ako netko ima vatreno oružje? Plenković i Anušić ne razlikuju Black Hawk od ruskog helikoptera, mene cijelo ljeto prevoze ruskim helikopterima. K’o za vraga, ne samo da su zločesti, nego nisu u stanju ni pogledati. Tko je on da to komentira? Plenkovićeva policija to traži, to su njihovi zahtjevi. Kad sam sjeo u auto, mislio sam da idem autom. Pogledam, vidim da nisam na Savskoj i pitam kamo idemo, a oni mi kažu da idemo helikopterom. Plenković zato iz Velike Gorice u Dugo Selo leti avionom koji je deset puta skuplji, on je čovjek koji nema nikakvog morala.”

Milanović je također komentirao i sljedeće: “MUP je odgovoran za moju i Plenkovićevu sigurnost. To su isto resursi… MUP se u pravilu ponaša vrlo profesionalno. Ovo što je Uprava napravila je profesionalno. Zašto MUP osigurava predsjednika? Dobro pitanje. Nekako je od Mesića praksa da bude tako. Ne radim to jer imam povjerenja u profesionalce. To je država, nije HDZ”.

Anušić je ulaskom u frontalni rat s Milanovićem bez konkretnog razloga izuzev skore predsjedničke kampanje, značajno narušio svoj imidž neovisnog i snažnog HDZ-ova igrača’

Priča o korištenju vojnih helikoptera vrlo se brzo “obila o glavu” vrhu Vlade i HDZ-a, i to nakon što je Nacional objavio da je premijer Andrej Plenković učestalo koristio policijski gliser kako bi putovao na otok Hvar, često radi posjeta rodbini. Te da je krajem ožujka ove godine, dan prije predaje lista za parlamentarne izbore, inzistirao da ga na Hvar voze po olujnom nevremenu kako bi sudjelovao u procesiji Za križen. Nakon što je Nacional tu priču objavio na svojoj naslovnoj stranici u utorak, 3. rujna, HDZ je na svojim internetskim stranicama i na Facebook profilu reagirao indikativnim, ali krajnje neuobičajenim priopćenjem koje je zapravo prikazalo razinu njihove frustracije razvojem situacije.

U članku koji su prezentirali naslovnicom Nacionala i fotografijom predsjednika Zorana Milanovića s naslovom “Kada više ne zna kako braniti 348 letova helikoptera u nerazjašnjene svrhe, u kut stjerani Milanović baca u eter laži o drugima!”, HDZ-ov autorski tim, nedorastao izazovu i bez uporišta da adekvatno odgovori na činjenicu da čak osam ministara u Vladi zbog svog skorojevićkog mentaliteta koristi vozila MUP-a, a neki od njih čak i klase vozila iznad njihova ranga, naveo je sljedeće:

“Kršitelj Ustava vraća se starom, klasičnom receptu za bijeg od vlastite odgovornosti. Za razliku od vojnih helikoptera, policijska plovila namijenjena su upravo za zaštitu i prijevoz dužnosnika. A tim se istim plovilima služi i Milanović. Stoga je krajnje zlonamjerna manipulacija izjednačavati premijerovo korištenje policijskih glisera svega nekoliko puta godišnje sa stalnim zlorabljenjem helikoptera, mahom u privatne svrhe. Resursi Ministarstva obrane nisu predviđeni da po Hrvatskoj voze dužnosnike, a kamoli za njihova privatna putovanja. To je svakome jasno, pa se sada, u nastojanju da se ‘operu’ Milanovićevi grijesi, putem tjednika Nacional očajnički pokušava u isti koš ubaciti i korištenje aviona Vlade RH i policijskih plovila – koji su namijenjeni upravo za prijevoz dužnosnika! A pritom se i Milanović sam služi s oba od tih prijevoznih sredstava!”

Predsjednik Milanović ostavit će VSOA-i, kojoj je na čelu brigadni general Ivan Turkalj, dovoljno vremena da u miru i s punom koncentracijom dovrši istragu o curenju informacija. FOTO: Patrik Macek/PIXSELL

Pritom korištenje glisera nije sporno, ali je sporno nešto drugo: broj posjeta otoku Hvaru i lokalnim mjestima koji po svom značenju za Hrvatsku nipošto ne mogu odskakati od ostalih te veličine i ranga, a koje Plenković naprosto ne posjećuje ni približno intenzivno. Drugim riječima, posjeti premijera Plenkovića Hvaru u najvećoj su mjeri zakamuflirani prividnim službenim aktivnostima, ili su naprosto private naravi. A bilo ih je najmanje 28.

Premijer Plenković potom je javnosti morao objašnjavati da “nije on taj koji zlorabi državna prijevozna sredstva” te se zapitao što radi Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa kada je riječ o letovima predsjednika Republike Zorana Milanovića vojnim helikopterima.

“Čemu toliki letovi, zbog čega, zašto je to tajna, što radi Povjerenstvo za sprječavanje sukoba interesa, što rade Milanovićevi ‘jataci’ iz SDP-a, kako ga ne prijavljuju, kako ga ne prijavljuju mediji i ne zovu predsjednicu Povjerenstva”, izjavio je premijer Plenković u utorak, 3. rujna, nakon sjednice Predsjedništva HDZ-a. Međutim, dogodilo se upravo suprotno. Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa na čelu s predsjednicom Aleksandrom Jozić-Ileković odlučilo je otvoriti predmet protiv – Plenkovića. Kojem nije pomoglo ni to da se u svojoj izjavi za medije pokušao našaliti rekavši: “A čime da idem na otoke nego policijskim gliserom? Da plivam?”

Plenković se našao u nezgodnoj poziciji jer je u međuvremenu predsjednik Milanović deklasificirao podatke o svojim letovima helikopterom i objavio izvješće Glavnog stožera Oružanih snaga Republike Hrvatske iz kojeg je vidljivo koliko je puta koristio helikopter, dok je Plenković podatke o korištenju glisera najprije pokušao zatajiti.

Plenković je podatke o korištenju policijskog glisera najprije pokušao zatajiti, a objavio ih je tek nakon što je Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa protiv njega pokrenulo postupak

Tek nakon što se doznalo da Povjerenstvo pokreće istragu protiv njega, Plenković je u petak, 6. rujna, komentirajući otvaranje predmeta o korištenju policijskog glisera, rekao: “To je, moram priznati, smiješno, ja se nadam da su otvorili i za Milanovića, jer ako su otvorili za nas a za njega nisu, onda imamo ozbiljan problem. Mi smo bili 28 puta u 8 godina. Kako drugačije da štićena osoba ide na otok? To je puno drugačije od rastrošnosti, rasipnosti, nerazumnosti, pretjeranog korištenje vojnih resursa koji nisu namijenjeni za transport i promet štićenih osoba po Hrvatskoj i tu je taj nevjerojatan aspekt dvostrukih mjerila”.

Nacional je glasnogovorniku Vlade Marku Miliću i MUP-u poslao upit s vrlo konkretnim pitanjima o korištenju policijskog glisera za potrebe premijera Plenkovića. Pitali smo ih zbog čega bi podaci o tome na koji način predsjednik Republike Zoran Milanović koristi vojni helikopter trebali biti javni te zbog čega bi predsjednik Republike trebao javnosti polagati račune o tome na koji se način troši novac poreznih obveznika, ako se premijer Andrej Plenković ne vodi jednakim standardima te odbija javnosti predočiti podatke o načinu korištenja policijskog glisera. Tražili smo da, dakle, sukladno načinu kako je predsjednik Republike Zoran Milanović deklasificirao podatke o svojim letovima helikopterom u dosadašnjem mandatu, navedu točne podatke o tome koliko je puta i na kojim sve relacijama premijer Andrej Plenković koristio policijski gliser i/ili vojni brod od trenutka kad je postao premijer – ili barem tijekom protekle dvije godine. Tek nakon toga, tijekom ponedjeljka poslijepodne Nacionalu su dostavljeni detalji o tim putovanjima, ali bez odgovora na nekoliko pitanja. Evo i o kojim se pitanjima radi: Možete li navesti zbog čega je toliko puta premijer išao gliserom na Hvar i je li tijekom svog mandata još neko mjesto, grad ili općinu posjećivao toliko često? Koliko iznosi trošak korištenja policijskog glisera do Hvara i računa li se putovanje Split-Hvar-Split kao jedna vožnja, kao dvije vožnje ili kao 6 vožnji (na primjer, ako se gliser vraća u bazu pa onda ide natrag po premijera). Ili je gliser tijekom boravka premijera na Hvaru cijelo vrijeme na čekanju i u pripravnosti za premijera? Je li premijer Plenković na Hvaru tih 28 puta katkad boravio i više dana, primjerice radi godišnjeg odmora ili drugih razloga, i ako je, je li mu i tada policijski gliser cijelo vrijeme bio na raspolaganju? Budući da je Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa otvorilo postupak protiv premijera Plenkovića, hoće li se premijer Plenković odazvati ako ga Povjerenstvo pozove na saslušanje i je li već dobio poziv? Također, hoće li premijer Povjerenstvu predočiti točno izvješće o korištenju glisera?” Odgovore na njih hrvatska javnost također ima pravo znati.


MORH je od Glavnog stožera dobio isto izvješće o broju letova predsjednika Milanovića kao i Ured predsjednika, ali ga drugačije tumače

MORH je, nakon upita Nacionalova novinara Damira Petranovića, u ponedjeljak, 2. rujna, objavio priopćenje u kojem se navodi broj sati leta predsjednika Milanovića helikopterom. Ti se podaci razlikuju od podataka koje je naveo Ured predsjednika, a temeljem izvješća načelnika Glavnog stožera OSRH general pukovnika Tihomira Kundida i to iako su i MORH i Ured predsjednika koristili isto izvješće Glavnog stožera OSRH. Uvidom u izvješće koje je objavio Ured predsjednika i uvidom u izvješće koje je objavio MORH, proizlazi da je MORH također od Glavnog stožera dobio identično izvješće u kojem je navedeno da je Milanović imao 74 leta, to jest da su radi njegovih putovanja obavljena 74 zadaće. Svaka zadaća podrazumijeva jedno putovanje, ali naravno uključuje više polijetanja i slijetanja, ovisno o tome gdje je predsjednik putovao. Na primjer, ako je predsjednik 4. kolovoza ove godine letio na relaciji Hvar-Sinj-Hvar, Glavni stožer to tretira kao jednu zadaću, to jest jedno putovanje. Za razliku od MORH-a koji su putovanje s Hvara u Sinj prezentirali kao jedan let, a putovanje nazad iz Sinja na Hvar kao drugi let. Pa su tom metodologijom došli do brojke od ukupno 348 letova. Nacional je od MORH-a tražio da pojasni koju je metodologiju koristio, odnosno na koji je način došao do brojke od 348 letova, dok Glavni stožer ima broju od 74 zadaće, to jest leta, a s obzirom na činjenicu da su i Ured predsjednika i MORH u svojim priopćenjima koristili isto izvješće Glavnog stožera OSRH.

U tom kontekstu postavili smo pitanje MORH-u na koji način tretiraju putovanje, primjerice, ministra obrane (ili bilo koje druge štićene osobe) automobilom na sljedeću relaciju Zagreb-Split-Zagreb. Tretira li se to kao jedno putovanje ili kao dva putovanja, odnosno kao jedan putni nalog ili kao dva putna naloga?

Pitali smo i sljedeće:

“Je li uobičajeno, i koliko bi to onda stajalo porezne obveznike (manje ili više), da predsjednik ili ministar putuju, na primjer, na Hvar helikopterom, a vraćaju se automobilom/trajektom? Te što bi to podrazumijevalo u kontekstu sigurnosti?

Koristi li premijer Plenković za putovanje na Hvar automobil/trajekt, brod MORH-a, gliser MUP-a ili helikopter (ili neko treće prijevozno sredstvo)? I koliko su puta za putovanje premijera Plenkovića na Hvar korišteni resursi MORH-a?”

Do zaključenja broja iz MORH-a nisu odgovorili na ova pitanja.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.