Coffee Cloud i METRO Cash & Carry potpisali su ugovor o suradnji zahvaljujući kojem će startup osnivača Miroslava Kovača dobiti podršku u širenju poslovanja na HoReCa tržište.

Coffee Cloud, IoT (Internet of Things) uređaj koji se instalira u espresso aparat za kavu namijenjen je ugostiteljima, hotelijerima te vlasnicima kafića. Uređaj prikuplja podatke o kvaliteti pripremljene espresso kave, broju pripremljenih kava, rukovanju i održavanju aparata za kavu te stanju zaliha. Mobilnom tehnologijom uređaj podatke šalje na internet, gdje su dostupni vlasnicima uređaja putem web aplikacije.

“Nakon desetak godina bavljenja ugostiteljstvom, uočio sam kako nadzor potrošnje kave može povećati profit i do 20 posto. Upravo je nadzor potrošnje glavna funkcija uređaja koje korisnicima Coffee Clouda osigurava poboljšanje kvalitete poslovanja te smanjenje troškova. Vjerujem kako će suradnja s METRO-om približiti sve prednosti Coffee Clouda hrvatskim ugostiteljima i kako ćemo im zajedno pomoći da iskoriste digitalizaciju za još uspješnije poslovanje”, izjavio je Miroslav Kovač, osnivač i direktor Coffee Clouda.

METRO Cash & Carry među prvim je investitorima u Coffee Cloud. Naime, upravo je Coffee Cloud odabran kao jedan od najperspektivnijih startupova u sklopu METRO Accelerator powered by Techstars, globalnog programa namijenjenog startupovima koji razvijaju tehnološka rješenja za hotele i ugostitelje. Kroz sudjelovanje u programu, Coffee Cloud je pronašao mentore koji su im pomogli da se povežu s kupcima, uključujući i one na tržištima Australije i Azije.

“Profesionalnim kupcima iz HoReCa sektora želimo osigurati pristup prednostima digitalizacije kako bismo im pomogli u razvoju poslovanja. Potrebu za podrškom i smanjenjem troškova u procesu digitalizacije HoReCa sektora potvrđuje i činjenica da je u tri mjeseca preko METRO-ove eatbu.hr platforme za izradu besplatnih stranica otvoreno više od 500 novih web stranica, a suradnja s Coffee Cloudom METRO-u će omogućiti da napravi još jedan korak u digitalnoj transformaciji poslovanja naših kupaca”, izjavio je Tomislav Kostanjevac, specijalist za digitalne platforme, METRO Cash & Carry Hrvatska.

Komentiraj