METRO Grupa ostvarila prognozirani rast prodaje

Autor:

facebook.com

METRO Grupa je prema preliminarnim, nerevidiranim podacima u poslovnoj godini 2015/16  ostvarila je rast like-for-like prodaje od 0.2%, čime je ostvarena prognoza prodaje za proteklu poslovnu godinu.

Povodom predstavljanja rezultata, predsjednik Uprave METRO Grupe, Olaf Koch, osvrnuo se na poslovne rezultate te je istaknuo kako je METRO Grupa napravila značajan napredak u transformaciji tvrtke te kako je razdvajanje poslovanja logičan sljedeći korak u transformaciji.

Prijavljena prodaja u iznosu od 58.4 milijarde eura niža je u odnosu na poslovnu godinu 2014/15 za 1,4% uslijed negativnih učinaka valute i portfelja, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 0.4%.

“Poslovna godina 2015/16 bila je važna za METRO Grupu. Napravili smo značajan napredak u transformaciji tvrtke i sada se sustavno fokusiramo na vrijednost za kupca. To se odražava u pozitivnom razvoju naših pokretača rasta – online prodaje i dostave. U izazovnom tržišnom okruženju, ostvarili smo ciljanu razinu prodaje. Razdvajanje poslovanja METRO Grupe na veleprodajnu i prehrambenu grupu te na grupu za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici, logičan je sljedeći korak u transformaciji. Pripreme za razdvajanje teku po planu”, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

Uprava METRO Grupe u ožujku 2016. godina najavila je kako će se poslovanje Grupe razdvojiti na dvije tvrtke kojima je cilj omogućiti punu kontrolu nad korporativnim strategijama kako bi se osnažio fokus na kupce te ubrzao rast poslovanja. Razdvajanje će omogućiti nezavisne strategije akvizicija i partnerstva te definiranje vlastitih strategija širenja.

Nakon razdvajanja na (1) veleprodajnu i prehrambenu grupu (METRO, MAKRO i Real) te (2) grupu za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici (Media-Saturn) nacionalne podružnice METRO Cash & Carryja poslovat će neovisno – u skladu s novim operativnim modelom.

METRO Cash & Carry Hrvatska nastavit će s procesom transformacije i modernizacije s ciljem zadržavanja vodeće pozicije na hrvatskom HoReCa tržištu i nastavka trenda rasta prodaje.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)