METRO Cash & Carry je u suradnji s malim i srednjim poduzetnicima u 25 zemalja obilježio ‘Dan mojeg poslovanja’.

U sklopu trećeg međunarodnog dana neovisnih poduzetnika koji organizira METRO s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva, poduzetnici iz cijele Hrvatske pripremili su više od 2 800 različitih posebnih ponuda za korisnike svojih usluga i proizvoda.

“U METRO-u smo ponosni što je treće izdanje ‘Dana mojeg poslovanja’ privuklo do sada najveći broj poduzetnika. Dvostruko većim broj posebnih ponuda u odnosu na prošlu godinu, vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona i kafića potvrdili su kako je ova inicijativa koristan alat za promociju i oglašavanje. ‘Danom mojeg poslovanja’ METRO želi osigurati vidljivost malih i srednjih poduzetnika i istovremeno skrenuti pažnju javnosti na njihovu važnost u gospodarskom razvoju”, izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Povodom obilježavanja ovog dana METRO je proveo međunarodno istraživanje (1) koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika, no smatraju kako njihovo poslovanje nije dovoljno vidljivo. Čak 75 posto ispitanika smatra kako su oglasi neovisnih poduzetnika slabo primjetni, dok 2/3 njih smatra da neovisni poduzetnici nemaju online vidljivost.

Kako bi građanima približio ulogu neovisnih poduzetnika te kako bi im pomogao da odgovore na problem podzastupljenosti kada su u pitanju oglašavanje i vidljivost na digitalnim kanalima, METRO je i ove godine poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i besplatnu marketinšku potporu posebnih ponuda koje su pripremili povodom ‘Dana mojeg poslovanja’.

1. Online anketa na 10 000 ispitanika iz Češke, Francuske, Njemačke, Indije, Italije, Portugala, Rumunjske, Rusije, Španjolske i Turske

Komentiraj