Meta cilja Twitter. Thread treba biti platforma kojom se “zdravo upravlja”, za razliku od Muskove

Autor:

Foto: Dina Solomin, Unsplash

Meta Marka Zuckerberga razvija planove za pokretanje nove platforme koja bi trebala biti izravna konkurencija Twitteru, jer javne osobe navodno žele sličnu platformu kojom se “zdravo upravlja”. Trenutno buduća aplikacija nosi kodni naziv Project93, a javno bi joj ime moglo biti Threads, navodi se u izvješću stranice za tehnološke vijesti Verge.

U izvješću se navodi da je Metin glavni direktor razvoja, Chris Cox, rekao na internom sastanku u četvrtak da je aplikacija “odgovor vlasnika Facebooka i Instagrama na Twitter”. “Čuli smo se s kreatorima i javnim osobama koje zanima platforma kojom se zdravo upravlja, za koju vjeruju da joj mogu vjerovati i na koju se mogu osloniti zaodašiljanje poruka”, rekao je Cox, očito misleći na upravu Twittera pod Elonom Muskom. Cox je navodno rekao da Meta razgovara s Oprom Winfrey, koja ima više od 42 milijuna pratitelja na Twitteru, i Dalaj Lamom, koji ima gotovo 19 milijuna, da budu potencijalni korisnici, dodajući da je kodiranje za aplikaciju počelo u siječnju i da će biti dostupna “čim bude moguće”.

Verge je rekao da će se aplikacija integrirati s ActivityPub-om, tehnologijom koja također podupire Mastodon, Twitterovog rivala koji je decentralizirana zbirka tisuća stranica i omogućuje društvenim mrežama interoperabilnost. U teoriji, ovo bi omogućilo korisnicima nove aplikacije Mete da svoje račune i pratitelje odvedu u aplikacije koje podržava ActivityPub, kao što je Mastodon.

Prema ranijim izvješćima, aplikacija će se temeljiti na Instagramu i korisnici će se moći prijaviti svojim korisničkim imenom i lozinkom za Instagram, a njihovi sljedbenici, korisnička biografija i verifikacija prenijet će se u novu aplikaciju.

Cox je rekao da aplikacija cilja na “sigurnost, jednostavnost korištenja, pouzdanost” i daje kreatorima “stabilno mjesto za izgradnju i rast  publike”.

Snimka zaslona aplikacije koju je objavio Verge pokazala je sučelje slično Twitterovom, s plavim kvačicama, profilnim slikama i gumbima za lajk, odgovor i retweet.

Twitter je imao burna razdoblja pod Muskovim vodstvom, iako je šef Tesle inzistirao da se korisnička baza platforme nije smanjila otkako je kupio tvrtku u listopadu. Musk je tjednima nakon kupnje Twittera tvrdio da je dnevni broj aktivnih korisnika dosegao rekord svih vremena od više od 250 milijuna.

Međutim, Twitter doživljava financijske probleme obzirom da se oslanja na oglašavanje. Bojkot oglašivača bio je potaknut zabrinutošću zobog vjerodostojnosti stranice, uključujući pogoršanje standarda moderiranja platforme i neuspješno ponovno pokretanje Twitterove usluge pretplate, što je dovelo do niza pojave računa lažnih osoba. New York Times je u ponedjeljak izvijestio da su Twitterovi prihodi od oglasa u prvom tjednu svibnja bili 59% niži u odnosu na isto razdoblje prošle godine, podržavajući zabrinutost oko platforme.

Prošlog mjeseca Twitter je imenovao Lindu Yaccarino, izvršnu direktoricu za TV oglašavanje iz NBCUniversala, novom izvršnom direktoricom, piše Guardian.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.