Prema objavljenim rezultatima Effie indeksa učinkovitosti, McCann Zagreb i UM Zagreb, u sastavu I&F McCann Grupe, zbirno predstavljaju najučinkovitiju grupu agencija u Hrvatskoj, što je pridonijelo i tome da je upravo McCann WG Europe proglašen za najučinkovitiju agencijsku mrežu u Europi.

Ovo je još jedna potvrda uspjeha za McCann Zagreb koji je na ovogodišnjim Danima komunikacija, najvažnijem nacionalnom festivalu oglašavanja, odnio najprestižniju nagradu – nagrada X za agenciju godine.

“Kreativnost kampanjama daje mjesto u svijesti javnosti, dok efikasnost kampanje osigurava poslovni rezultat klijenta. Jedno bez drugog nije dovoljno i zato smo ponosni što s našim partnerima, dobavljačima i klijentima kreiramo kvalitetne i svježe ideje, ne gubeći pri tome iz vida njihovu osnovnu namjenu – da željenu poruku pošalju svojoj publici na najefikasniji način. Upravo ova filozofija nas je i dovela do titule najbolje agencije na hrvatskom tržištu, na koju smo zaista ponosni, a sada zajedno s kolegama iz UM-a, sestrinske agencije za planiranje i zakup medija možemo reći da smo najučinkovitija grupa za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj”, rekao je Tomislav Presečki, Managing Director agencije McCann Zagreb.

“Za kvalitetne rezultate potrebno je imati kvalitetne partnere, a najbolji rezultati u našem poslu postižu se  kada postoji jasna vizija što se želi postići, kada se poslovna strategija radi dugoročno i kada se konzistentno držimo taktike koja donosi dobre rezultate. Kao i u sportu – najbolji rezultati dolaze kada je ekipa na okupu određeni niz godina i kada je timski rad na cijeni. Logično je – najbolji rade s najboljima, najefikasniji s najefikasnijima! Posebno smo ponosni što naša agencijska grupa efikasnost postiže u svim poslovima kojima se bavi i to već dugi niz godina”, izjavio je Mario Lovrić, Managing Director agencije UM Zagreb.

“Nema malih i velikih agencija ili tržišta, ima samo malih ili velikih ideja. Zato sam posebno ponosan što je naš, Adriatic regija, i posebno McCann Zagreb, pridonio ovom ukupnom McCann Worldgroup plasmanu najefikasnijih agencija u Europi”, prokomentirao je Vlatko Dimovski, Regionalni direktor I&F McCann Grupe za Adriatic regiju.

Već sedam godina Effie indeks prepoznaje kompanije koje kreiraju najučinkovitije marketinške ideje u svijetu i rangira ih prema kumulativnom uspjehu na više od 40 nacionalnih, regionalnih i globalnih Effie natjecanja. Effie globalni indeks učinkovitosti za 2017. godinu rangira ukupno 3 601 finalista i nagrađenih sudionika sa rezultatima natjecanja koja su održana tijekom 2016. godine.

McCann agencijska mreža u Europi osvojila je ukupno 348 bodova na 14 tržišta (Izrael, Grčka, Češka, Rumunjska, Ukrajina, Poljska, Hrvatska, Turska, Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Mađarska, Austrija i Rusija).

“Ponosan sam na našu regiju, koja se ponovo ove godine vratila na lidersku poziciju. Biti prepoznatljiv po sjajnim idejama koje klijentima donose rezultate, upravo je to bit svega što radimo. Na regionalnom nivou ovo je priznanje za naš strateški tim koji sa našim kreativnim timom ostvaruje idealnu suradnju”, naglasio je Pablo Walker, predsjednik agencijske mreže McCann Worldgroup Europe.

Effie Index identificira i rangira najučinkovitije agencije, oglašivače, brandove, mreže i holding kompanije analizirajući podatke finalista i pobjednika sa svih svjetskih Effie natjecanja. Effie Index se objavljuje jednom godišnje i predstavlja svjetski najobuhvatnije rangiranje marketinške učinkovitosti.

Komentiraj