Kolnici su mjestimice mokri ili vlažni i skliski u Istri, Hrvatskom primorju, Gorskom kotaru, Lici i Dalmaciji. Magla smanjuje vidljivost u Lici, Gorskom kotaru, središnjoj Hrvatskoj te dijelu Slavonije i Dalmacije, javlja jutros Hrvatski autoklub.

Vidljivost je smanjena i na dionicama autocesta: A1 između Zagreba i Bosiljeva te tunela Mala Kapela i Sveti Rok te čvorova Zadar 2 i Benkovac, A3 između čvorova Bregana i Slavonski Brod, A4 između čvorova Breznički Hum i Ivanja Reka; A6 između tunela Bosiljevo II – Kikovica;
A7 GP Rupa-čvora Permani, A10 između čvorova Čarapine i Ploče; A11 između čvorova Jakuševec i Lekenik.

Pojačan je promet na gradskim prometnicama i obilaznicama, a usporeno, u povremenim kolonama vozi se na dionicama gdje su u tijeku radovi. Usporen je promet u zoni radova na autocesti A2 Zagreb-Macelj između čvorova Zaprešić i Jankomir u smjeru Zagreba.

Pomorski promet

Trajekti i katamarani plove prema redu plovidbe.

Na trajektnoj liniji Split-Vela Luka- Ubli (604) plovi trajekt Lastovo kojemu je maksimalna visina garaže 3.80 m, upozoravamo vozače teretnih vozila da obrate pažnju na visinu kamiona.

Trajekt na liniji 433 Molat- Zadar, isplovit će u četvrtak 08.11.2018. iz luke Molat u 17:00 sati, umjesto u 16:30 sati.

Granični prijelazi

Posebne regulacije prometa na pojedinim graničnim prijelazima: za sav promet zatvoren je granični prijelaz Vitaljina (zbog radova); za sav promet (osim za pješake) zatvoren je granični prijelaz Dvor (zbog radova). Moguće je koristiti granični prijelaz Hrvatska Kostajnica/Bosanska Kostajnica; na graničnom prijelazu Gornji Brgat (DC223) vozi se jednim trakom, naizmjence, uz regulaciju semaforima (zbog radova). Do 30.04.2019. dva puta tjedno, od 13:00 do 17:00 sati (na 20 minuta) prekidat će se promet zbog građevinskog miniranja; od 2. studenog zbog radova na graničnom prijelazu Slavonski Šamac vozit će se uz privremenu regulaciju, suženim kolnikom. Radovi će trajati oko 20 dana.

Granični prijelaz Harmica (SLO) zatvoren je za teretna vozila teža od 7,5 t.

Screenshot/HAK

Komentiraj