Lidl smanjuje upotrebu plastike za najmanje 20 posto do 2025.

Autor:

Pixabay

Trgovački lanac Lidl najavio je smanjenje plastike za vlastite robne marke za 20 posto do 2025. godine. Lidl već godinama nastoji postupno izbjegavati i smanjiti ambalažni materijal uz istovremeno poboljšanje mogućnosti recikliranja.

“Iako je plastika materijal česte primjene u današnjem svijetu, ljudsko nesavjesno postupanje s plastičnim otpadom, kao i loša infrastruktura gospodarenja otpadom, čine plastični otpad globalnim ekološkim problemom. Nažalost, većina plastičnog otpada završi u okolišu, a posebno su ugroženi mora i oceani te život koji ih nastanjuje. Lidl već duže vrijeme, u uskoj suradnji sa svojim dobavljačima, vrlo pažljivo ispituje gdje se u cijelosti može odreći plastike, a gdje može posegnuti za alternativnim mogućnostima ambalaže. Time Lidl ispunjava sve češću želju potrošača za većom razinom održivosti ambalaže”, navodi se u priopćenju Lidla.

Navode i kako Lidl svim kupcima omogućava recikliranje plastične ambalaže. “PET ambalažu s oznakom povratne naknade kupci mogu vratiti u svim Lidlovim trgovinama sukladno zakonu i odredbama Fonda za zaštitu okoliša. Ostalu PET ambalažu kao i plastičnu foliju moguće je također u trgovinama besplatno odložiti u odgovarajuće spremnike. Budući da Lidl ima razvijen interni sustav upravljanja otpadom, sva otpadna, plastična ambalaža iz Lidlovih trgovina i logističko-distributivnih centara prosljeđuje se na daljnje recikliranje i obradu”, poručuju.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.