Lidl Hrvatska planira do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala

Autor:

FOTO: Lidl Hrvatska

Nakon najave o smanjenju uporabe plastike za 20 posto do 2025. godine, Lidl Hrvatska sada uvodi i prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja. Tvrtka će u svih 95 trgovina u zemlji do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i štapića za uši s plastičnom drškom.

Proizvode od plastike za jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju kojih Lidl proaktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

Lidl Hrvatska u velikoj mjeri nadilazi odredbe europskih ekoloških standarda, zaštite okoliša i gospodarenja otpadom te društveno odgovornog poslovanja koje se očituje na mnogim područjima djelatnosti, a sve zaokružuje pod motom – “Na putu prema sutra”.

Prenosimo dio priopćenja za medije: 

Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati. Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja“, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska.

Bojan Vuković kaže: „Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku.“

Kao jedna od vodećih svjetskih maloprodajnih grupacija, Schwarz grupa – čiji su dio Lidl i Kaufland – svjesna je svoje odgovornosti, posebice prema okolišu, te djeluje u skladu s time. Kao dio sveobuhvatne strategije od 360 stupnjeva za smanjenje upotrebe plastike, Schwarz grupa razvija mjere i provodi ih u svijetu. Ova strategija ima za cilj smanjenje korištenja plastike i njezinih štetnih utjecaja“, naglašava se u objavi.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.